torsdag den 17. marts 2011

Hvad har de nu gang i hos DEMSELV????

Min mor har fået hendes drøm om at blive Haveentusiast opfyldt, entusiasmen smitter meget af på omgangskredsen, vi får hele tiden rigtig gode råd.

De sidste gode råd kan du læse mere om herBedstemors Kram-blog
Tang i haven...... ja, det er s.. rigtig nok - jeg må sige at jeg virkelig er tændt på at vores eget projekt tang-i-haven- skal lykkes.
Tang skulle være virkelig godt som gødning, mod syge træer m.m. (alt dette skulle du tage at læse mere om under artiklen, som du finder via linket til Bedstemors Kram)

Vi fik en hel søndag til at gå med at få hentet tang, dagen var sat af til det samme og vi havde gode venner, madpakker, masser af børn og hunde til at hjælpe..... Nujhhhhhhh det var hyggeligt, vurder selv på billederne :o)

Klar til afgang, arbejdsfolk/børn, hunde og madpakker er læsset
Der bliver gået til den, jeg kunne ikke deltage... skulle jo tage billeder ;o)
Selvfølgelig var der tid til et lille hvil og en tår til tørsten
Det blev ikke kun til tang, vi fik også et træ med hjem, godt nok ikke til vores have, men vi er blevet lovet en kold bajer, når træet/bænken bliver installeret i haven, hvor den skal bo!!!
Og så frokost på vores aller bedste udsigts-sted med udsigt over Vejle Fjord.... Uhmmmmm madpakker smager bare SÅ godt med sådan en udsigt og frisk luft i kinderne.
Og sådan ser det ud, når 6 unger i løber af 4 sekunder kommer af tøjet fordi der skal leges.

Jeg kan godt anbefale en tang-tur, det gør godt på mange måder - Frisk luft, hygge med børn og gode venner, nytte til haven, billigt gødning..... ja, jeg kunne da blive ved.

Er du lige som jeg blevet lidt "tændt" på have med tang, så vil jeg ønske dig held og lykke med projektet - jeg skal nok komme med opdatering på mit projekt.

3 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig spændende.... håber der kommer opfølgninger på erfaringerne ☺

    SvarSlet
  2. Det ser da bare SÅ hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  3. Ser ud til at have været et rigtig dejligt familie projekt:-) Kh Christina.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...