lørdag den 12. marts 2011

Alene-mor med 4 børn

Så i dag er der absolut ikke dømt arbejde og TO-DO lister, i dag står den på hygge.

Clara og jeg er gået videre med vores fælles-projekt - patchworktæppe til tøse-værelset
Oscar sidder med ved mit arbejdsbord og arbejder på fulde drøn, jeg har fået det yndigste ophæng af ham - et påskeæg med en blomst limet på bagsiden
Victor har en kammerat på besøg, de er ved at besejre alle de farlige væsner i StarWars, det kræver en del, kan jeg godt fornemme ;o)



Vores projekt skrider fremad. På onsdag skal jeg sysle med min mor, så der håber jeg at kunne få tæppet gjort færdig, under kyndig vejledning af the Patchwork-woman.... altså min mor ;o)
 Det er ikke altid jeg har mod på det der med at være alene med børnene, til tider suger det al min energi, men ikke i dag!!!! I dag har jeg det fantastisk og alle hygger sig på højeste plan,  
I LOVE IT


8 kommentarer:

  1. Det er skønt, når man kan få engageret børnene i kreative aktiviteter, og kan lave noget sammen. Tæppet bliver bare superflot - og så kan det jo ligefrem være hyggeligt at drengene er på spil.
    Rigtig god lørdag.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et smukt tøsetæppe Clara og dig er igang med at sy! Er det et hun skal have på værelset?
    Rigtig dejlig dag til dig og børnene!
    Kram fra Mette

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det altså bare som en virkelig hyggelig og dejlig dag - super flot tæppe i er i gang med!!! Jeg glæder mig til at se det færdige resultat :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Super flot tæppe i har gang i der! :O) Og det ser ud til i alle har hygget jer meget :) skønt!

    Kh

    Sasha

    SvarSlet
  5. Det er herlig med slike dager der alle holder på med sitt og alle er fornøyde. Så koselig med et felles prosjekt, det var ikke dumt!

    SvarSlet
  6. Ihhhh, hvor ser det bare alt sammen hyggeligt og rart ud - det ligner i sandhed en perfekt dag :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  7. Tusind tak for dine varme hilsener i forbindelse med min fars sygdom og død. Det varmede meget i en hård tid - det var hårdt, mens det stod på, men den rigtige regning kommer først nu bagefter. Jeg er noget ødelagt - glæder mig til jeg igen får energi og overskud til at fordybe mig i din blog, og det øvrige blogland.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...