tirsdag den 11. januar 2011

Tirsdagshygge: i dag med Tilda på programmet

Ahhhh tirsdag igen = krea-dag med min moar :o)

I dag stod programmet på at få produceret noget af det her:

Lækkert Tilda stof købt på udsalg i Panduro.

Vi er blevet stærkt inspireret til dagens projekt af hende her som også er fan af Tilda, tør jeg vidst godt sige :o)

Jeg har endnu ikke fået mit projekt gjort færdig, men bare rolig der skal nok komme billeder senere, skal nemlig bruge det til en lille gave her i weekenden, så jeg må se at få rubbet neglene ;o)

Min kære mor, er også sprunget på Tilda-bølgen, i dag har hun haft fingrene i det her:

Mon ikke hun præsenterer det færdige resultat her - det er blevet SÅ fint.

Dagens menu: Rødkålssalat med dejlige friske frugter og appelsinsaft-marinade Uhmmmmmm
Opskriften skal nok komme senere, den er virkelig værd at prøve.

Rigtig god aften til alle jer blog-piger der ude.

2 kommentarer:

  1. Øv at jeg ikke kan komme forbi Panduro og shoppe stof på udsalg :o(
    Men glæder mig til at se hvad du får tryllet frem... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  2. Hej sødeste Jill.

    Mine dage løber fra mig, og jeg har derfor ikke været særlig meget på bloggen siden jeg startede på arbejde d.3 januar!:0(
    Hvor har du fundet mange lækre Tildastoffer!!.. Oii..jeg glæder mig til at se dine kommende projekter!:0)
    Tak fordi du har linket til min blog, det er jeg rigtig glad for!:0)
    Håber snart at finde lidt flere timer i døgnet, så jeg kan få syet fasterlavnsdragterne til ungerne. Et par Tilda Høns venter også på mig!:0)
    God bedring med dine guldklumper!
    Knus og lækker fredag til dig,
    fra Mette

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...