torsdag den 27. januar 2011

Til salg

I mine produktive dage, havde jeg mit eget lille tøjmærke Tøs'pigen & Knægten - jeg har stadig få dele tilbage og nu skal der altså ryddes op, derfor får i 1. prioritet på mine varer :o)

Smuk lille kjole i Gaia & Ko stof -  str. 104, pris:  kr. 190,00 inkl. porto

Tunika i mørk bomuldschambrey, 3/4 ærmer, lilla stikninger - str. 104, pris 175,00 inkl. porto
Er der noget der kan friste så send mig en mail :o) Har du spørgsmål til noget af tøjet, så skriv endelig, så håber jeg at kunne give dig et svar.

Rigtig god dag der ude

7 kommentarer:

  1. Tøs´pigen og knægten skal vi da se meget mere til;0)

    SvarSlet
  2. Åhhh... kan de strækkes så de bliver en str 128 ? ;) De er super søde dine kjoler!
    Du er god til at sy! Jeg har en gaaaaammel symaskine fra krigens tid - ej ok, overdrivelse fremmer forståelsen ikk ;) anyway, jeg har syet lidt fastelavnstøj, sofapuder og en poncho.. Ha Ha , og det var så det. Så jeg beundrer jer herinde i blogkjole".
    Hej fra Rikke der har det meget bedre med en pensel i hånden, besøg mig og se min giveaway.

    SvarSlet
  3. Kære Tøser

    Tak for jeres søde kommentar.

    Fru Hygge: desværre ikke mere Tøs'pigen & Knægten det lader sig desværre ikke gøre, når man er på sygedagpenge ;o) Jeg har heller slet ikke energien til det lige nu, men kan ikke lade være med nogle gange at drømme mig tilbage til dengang det var :o) Især ikke når jeg ser på alle mine kæmpe bunker af stof der bare ligger og ligger :o( er heldigvis komme i gang med at producere til mine egne børn, det må man vidst godt :D
    Rikke: et stræk til en str. 128 lader sig nok ikke gøre, tror din lille Tøs'pige vil komme til at føle sig lidt klemt, også selv om det er en rummelig model.
    Nu vil jeg fluks springe over og se på dine penselstrøg ;o

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  4. Hej Jill
    Hvor er de fantastiske :0) Håber du får overskud til igen at sy børnetøj..
    Du må gerne lægge tunikaen til side til min lille tøsepige ;0)
    Så sender jeg dig en mail senere i aften..
    KH.

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle skønne kjole og lækkert stof. Som Gardejerinden skrev, så håber jeg du får overskud til at sy igen - det ville da være en skam andet.
    Hilsen
    Tina

    SvarSlet
  6. Hej Jill...STORT tillykke du blev den heldige vinder af min taske.send mig din adr så vil jeg få den sendt til dig.Kram Else

    SvarSlet
  7. Hvor er det dog en dejlig blog at følge. Har været inde og kigge i mange af dine indlæg - og jeg nyder at bruge tiden herinde. :) Du har også gode links til andre håndarbejds"nørder", som man kan hente inspiration fra. SKØNT!

    Jeg er selv meget ny i blogland - så jeg håbede lidt, at det var OK, at jeg lagde et link ind til min blog - hvor jeg har min første give-away, når jeg når op på 10 faste læsere.

    http://sukkerknalden.blogspot.com/2011/02/give-away-1.html

    Håber I vil kigge forbi;)

    Mange glade hilsner fra Sukkerknalden

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...