lørdag den 22. januar 2011

Så er vinderen fundet.....

Min kære mand har været sat på en meget sværd opgave, han fik nemlig til opgave at sige et tal mellem 1 og 23.... ikke let, ikke let slet ikke med håndbold kørende i fjerneren :o) mænd er ikke til der med flere ting på én gang.


Ikke desto mindre så fandt han faktisk frem til nr. 12 som er
Balles Bazar hun skrev:


Tillykke tillykke.
Skøn give away, son jeg håber at vinde.

Vil du sender mig din adresse, så skal jeg sørge for, at der inden længe "lander" lidt tøse krims krams hos dig :o)

Fortsat rigtig god weekend til alle jer kære bloggere

2 kommentarer:

  1. Grattulerer så mye til den heldige vinneren:)

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen... Er dog lidt misundelig ;o)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...