mandag den 3. januar 2011

Nyt år, nyt design

Godt nytår til jer alle

Jeg har desværre været lidt fraværende her i december, men jul med en depression i bagagen gør, at det kun har været muligt at holde fokus ét sted HER. Jeg har haft en fantastisk jul, kunne sagtens have ønsket mig mere overskud og energi, men heldigvis har jeg lært at prioritere... ingen TO DO-LISTER, kun ØNSKESEDLER om, hvad jeg kunne tænke mig at nå. Der er en Verden til forskel i mit lille univers :o)

Jeg har dog den dårligste samvittighed eftersom jeg deltog i den sjove blog-pakkekalender-leg, der er nemlig 3 ting jeg godt kunne have tænkt mig, at der havde været overskud til og det er gaver til hende her, hende her og hende her I er ikke glemt, der kommer en "efterjulpakkekalendergave" til jer - håber I lige som jeg ææææælsker at have noget godt til gode ;o)

Juleferien er nu slut for min familie, og jeg har igen huset for mig selv og ikke mindst roen. Jeg glæder mig som en vild til at komme i gang med alle de projekter der bare gik helt i stå for mig, glæder mig til igen at være "online" her i blogland, for der skal ikke herske tvivl om, at jeg har savnet alle jeres fantastiske blogs.

Uanset depression, manglende overskud, larmende unger så har jeg haft en fantastisk jul og et brag af en nytårsfest - i børnehøjde:o)
Se bare med her i min lille "skønne jul 2010" collage

På tur til Den Gamle By i Århus, sikken en dag vi havde, startede kl. 11 og gik hjem kl. 17, der var vi slet ikke færdige så det bliver helt sikkert til en tur til næste år også.
Uhmmmm punch efter en god gammel opskrift, dejlig måde at få varmen på :o)
Lille juleaften står menuen på risengrød, som selvfølgelig skal spises med træskeer. Når vi er færdige med at spise, sætter børnene en skål ned til skorstenen sammen med en lille juleøl, så håber vi år efter år på at julemanden husker os. Det har han gjort indtil nu :o)
Nytårs aften - før og efter billeder ;o)
Den obligatoriske "nu skal vi have kørt alle børnene trætte tur" Der kommer på et tidspunkt i juleferien, hvor vores unger er så spræng fyldt med krudt, sukker, ballade og måske lidt søvnmangel, det mærker vi temmelig hurtigt og så er der ikke andet for end en laaaaang tur i skoven.
Det plejer at hjælpe, også i år - efter næsten 2 timers gåtur på alt andet end stier, de var ikke til ret meget mere den dag, men de vil stadig godt indrømme at det var en hyggelig tur, selv om billederne her ikke helt siger det ;o)

4 kommentarer:

  1. Goooodt nytåååår søde Jill;0)... Jeg har savnet dig herinde på din blog!:0) Har tænkt på dig mange gange, og blev glad for at se indlægget her!:0)
    Det er nogle dejlige stemningsbilleder du har lagt ind- det ser ihvertfald hyggeligt ud!
    Her er "alle mand" slået igang efter juleferien - jeg er startet op efter en deeejlig lang barsel.:0) Lidt hårdt, men vi har valgt at jeg kun skal arbejde 25 timer, så det er ikke SÅ slemt!:0)
    Ha en rigtig god tirsdag ( mon du skal holde kreahygge med din mor?)
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  2. Hey Jill!
    Hjertelig velkommen tilbage, og klap på skulderen til dig for at have passet så godt på dig selv - det kunne jeg godt lære noget af! :-)
    Sikken nogle hyggelige billeder, og godt at du og familien har haft en dejlig jul.
    Glæder mig til at se hvad du finder på, nu hvor du er tilbage igen.
    Ha' en dejlig dag.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. Hejsa
    Sikke fine billeder - det ser ud som I rigtig har hygget jer. Og DET er vigtigt..
    Lad være med at have dårlig samvittighed - vi kan alle blive ramt..
    - Og ja, det er altid rart at have noget til gode :0)
    Det er godt du er tilbage igen - og fint design i øvrigt ;0)
    Ha' en god dag

    SvarSlet
  4. Hejsa. Lækker blog du har her - føler mig allerede hjemme :-) Fede billeder af dig og din familie - jeg vil glæde mig til at følge med her og se hvad der kommer til at ske af narrestreger i 2011.

    Kh. Mette

    P.S. Kig endelig forbi hos mig - måske min give away er noget?

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...