mandag den 24. januar 2011

Min aller, aller , aller første Award

Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så har jeg modtaget min første award - jeg er dybt taknemmelig for det kæmpe skulderklap det er, at modtage sådanne en Award.

Her er de 3 fantastiske blogger der har udnævnt mig til denne Award:
Brilleting
Patchworkblomsten og
Kandiseret

Reglerne er:

1. Tag og link tilbage til den person, der tildelte mig.

2. Del 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere,
    som jeg for nylig har opdaget.
4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.


Og så til 8 ting jeg ikke tror I vidste om mig :o)

1  - Min aller bedste julegaver nogensinde er dette billede, det hænger i vores køkken og er samtidig det smukkeste stykke kunst jeg har ejet - jeg elsker billedet og alle de historier som børnene forbinder med det, det er meget tit samtaleemne, når vi sidder ved spisebordet.


2 - Jeg elsker filmen Sex and the City, deres totalt tøseagtige måde at være på og ikke mindst deres tøj. Når det så er sagt, så kan jeg vidst lige så godt kryb til korset og erkende at CITYGIRL, det bliver jeg aldrig - her er mine yndlingssko - siger det nok???


3 - Det her ser jeg hver morgen, så snart jeg slår øjnene op


4 - Det her er jeg absolut ikke stolt af, men sådan ser vores gang ud, og sådan har den set ud siden vi flyttede ind for 6 år siden - den eneste grund til I får lov at se dette billede er, at denne gang snart er "død" så snart drengenes værelse er færdigt, og det er det meget snart, så bliver gangen næste projekt :o)

Vi er lidt i tvivl om vi skal beholde den fine bord ;o) det var en JOKE!!!!

5 - Jeg elsker min familie over alt på jorden, men nogle gange gad jeg bare godt at være strandet her i et par måneder.


6 - Jeg er blevet en lille smule afhængig af serien Mcleods Daughters. Total Girl Power og så har jeg i 9 måneder rejst rundt i Australien, så serien giver lidt gode Flash Backs :o) Jeg elsker Australien


7 - Jeg elsker min have og ikke mindst mit drivhus, min mand kalder mig en økologisk hippie, når jeg render rundt og gøder med hestemøg.......- but, I LOVE IT!!!!!
Og hvem syntes ikke det er dejligt at kunne gå ud og hente sine egne tomater og agurker???

8 - Lige om lidt skal vi på skiferie for første gang med vores børn. Jeg var sidst på ski i 1998, så mon ikke der bliver lidt materiale til lattermusklerne når jeg kommer hjem med billeder og div. historier??? I skal nok få billeder og fortællingerne, når jeg kommer hjem :o)

Det var det!!!
- ikke let, men jeg kom igennem det :o)

Her er de 8 bloggere som skal have Awarden fra mig:
Fru Hygge 
Doo it - just doo it
Metski
Fjeldborg
Made by Mia Hansen
Morskaber 
Frk. Hverdag
Gårdejerindens Univers

Det er alle sammen smukke, indspirerende blogge - og steder jeg elsker at komme forbi for at lade mig inspirere, opmuntre og meget mere.

Der var så mange andre bloggere der også skulle have været med på min liste - kunne slet ikke undvære alle jer andre :o)

3 kommentarer:

  1. Det minder om mig, det der med sex an the city og skoene:-) KH Christina.

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig dejlig blog. Har tilsluttet mig som fast :-)

    Dine sorte Lacross gummistøvler er så fine, har selv et par - og synes de er fantastiske :-)

    Kh Maria

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...