lørdag den 22. januar 2011

Jeg har modtaget min første Award

Bær over med mig, for jeg er så glad, beæret, rørt og ligner samtidig en jublende julegris

De sidste 2 år har været meget op ad bakke, da jeg har været i klørerne på intet mindre end 2 forskellige arbejdsgiver, der på hver deres måde har haft psykopatiske træk, når det gjaldt ledelse. Det kan man desværre ikke holde til, når man som jeg er et MEGET blødt mennesker, som i den grad værdsætter alle de bløde værdier.


Det har været ubeskriveligt hårdt at kæmpe sig igennem arbejdsdagene, og på et tidspunkt konstatere at ens  chef har gravet et stort dybt hul til én, det største sort hul, som bare er så svært at komme op af. 
Komme sig oven på den første chef - efter længere tids sygemelding, og derefter blive ansat et sted, hvor man efter 3 måneder kan mærke at det igen går den gale vej... også her på grund af chefens psykopatiske ledelsesform, men på grund af manglende mod til at sige op fastholder sit arbejde til det ER gået rigtig galt.
Jeg har heldigvis kommet i rigtig god behandling for depression og belastningsskade, hvilket har hjulpet mig til at komme videre. Så skal man bare lige acceptere at ting tager tid!!!

Jeg tror ikke at behandlingen havde været så succesfuld, hvis ikke det havde været for alle jer kære bloggere. Den anerkendelse og accept man opnår her inde i blog-land, er helt fantastisk. 
Jeg nyder kontakten til alle jer fantastiske mennesker.
Jeg har fået lysten til at få peppet vores hjem op. 
Jeg har fået lysten til at kreere tilbage, og tro mig den var langt væk. 
Ikke nok med at jeg er kommet i gang med forskellige projekter, nu får jeg dem også gjort færdige, for jeg skal jo vise dem til alle jer kære :o) 
At finde disse egenskaber igen er fantastisk, og jeg tror ikke jeg havde fundet dem på samme måde uden jer
1000 TAK FOR DET!!!


Min pointe er, at jeg føler mig rigtig heldig, hver gang en af jer lægger en lille besked til mig, det giver mig rigtig meget, så det at modtage en award fra hele 3 læsere, det er næsten ikke til at beskrive og I kan tro jeg er gået i tænkeboks til mit AWARD indlæg.... og det skal nok komme
Indtil da vil jeg glæde mig over alle de sommerfugle der stadig flyver rundt i min mave  og gør at jeg har svært ved at slippe det lille fjogede smil :o)



 Rigtig dejlig lørdag til alle jer der ude - og husk at det er i dag (aften) jeg udtrækker vinderen til min Give Away, du kan stadig nå at være med her

7 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke - Jeg synes du er modig at du deler din svære tid med os..
    Glæder mig over du er på vej ovenpå - hold endelig godt fast i den følelse du har lige nu ☺
    Holder meget af at læse din blog..
    Rigtig god weekend
    KH.

    SvarSlet
  2. kære Jill

    helt fortjent med awarden :) din beskrivelse af
    hvordan man får det med at blogge rammer virkelig plet ... det har helt sikkert også hjulpet mig på vej op ad det store sorte hul...
    hvor er det dejligt at høre at du også er på vej
    kh♥

    SvarSlet
  3. Kan kun sige tak for din tak og i lige måde, skønne Jill!
    Ha' en fantastisk dag!
    Kram i læssevis fra Jane

    SvarSlet
  4. Ih sikke et dejligt indlæg! Altså træls med dårlige chefer, dem er der desværre alt for mange af. Men dejligta at du føler dig på vej videre, og at blogland er en positiv indsprøjtning i dit liv. Jeg reagerede præcis på samme måde igår. Jeg fik nemli også en award ;-D
    Mange glade hilsner fra Jill

    SvarSlet
  5. Kære Jill.
    Da jeg læste dette indlæg, kunne jeg bare nikke genkendene til det hele.
    Både hvad angår en dårlig chef og hvad det gør ved mig at blogge.
    Uden min blog, tror jeg heller ikke jeg kom igang med det kreative.
    Den holder mig så meget igang, også på svære dag.
    Håber du kommer dig hurtigt, min tidligere chef kom desværre til at fylde alt for meget i mit
    liv også da jeg var stoppet.
    Mange Knus OG Tanker fra Susi

    SvarSlet
  6. Først tillykke med awarden - den er jo fuldt fortjent. Din arbejdshistorie minder desværre også om min, så det er så dejligt at læse, at du er i god behandling og er ved at lære, at ting tager tid.
    Jeg er rigtig glad for dine hilsener hos mig, som du skriver, betyder kontakten mellem os bloggere rigtig meget.
    Knus fra
    mette

    SvarSlet
  7. Søde Jill - hvor er det dejligt at læse, at du har fundet "lyset for enden af tunnellen"... Jeg kan godt forstå, hvis det har været et sandt helvede, at skulle bruge mange timer på jobbet, hvis du ikke er blivet behandlet godt!...
    Selv om jeg kun kender dig via bloggen, så luner det i mit hjerte, at læse hvor meget det har givet dig at oprette din skønne blog, Demselv.
    Jeg nyder den kontakt vi har til hinanden, og selv om jeg er lidt træt for tiden, og ikke får skrevet så tit, så er det vigtigt for mig, at følge dig her på bloggen!
    Hold fast i dine bløde værdier, den kommer du langt med!:0)
    ha´en dejlig søndag aften
    Knus fra Mette

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...