lørdag den 15. januar 2011

Jamen altså - 101 Faste Læsere det er jo helt vildt

Det skal simpelthen fejres

Jeg er så glad og beæret over at så mange har lyst til at følge med her hos mig, tænk sig for under et år siden var jeg ganske ukendt i Blog-land og vupti vapti så har man 101 læser der har lyst til at komme forbi en gang imellem.

Jeg havde egentlig tænkt mig en give away når tingene her hjemme hos os faldt en lille smule mere på plads efter julen.... ja, ting tager tid ;o)
Den Give Away kommer stadig, så bare vent.

I skal selvfølgelig ikke snydes for en 
JUBIIII NU HAR JEG 100 FASTE LÆSERE GIVE AWAY.
Jeg har fundet lidt gode sager fra Rice - lidt tøset , men sådan er vi her hos DEMSELV :o)


Indbundet Poesi-bog med smukt broderi, rosensæbe, hårklips og en lille hæklet taske/halskæde

Eneste regel for at deltage er, at du skal lægge en kommentar her på indlæget.

Har du lyst til at dele denne give away med andre på din blog, så må du meget gerne låne mit billede :o)

Jeg trækker lod om vinderen næste lørdag d. 22. januar

Håber du har lyst til at lægge en lille kommentar til mig og deltage
Rigtig god weekend til jer alle der ude

23 kommentarer:

  1. Vi da gerne være med og tillykke med de mange læsere.

    SvarSlet
  2. Grattulerer så mye:)
    Kjempefin blogg du har.

    SvarSlet
  3. Jamen Jill da! - hjertelig tillykke, jeg vil også gerne være med.

    SvarSlet
  4. Tillykke tillykke - det er velfortjent. Du har en rigtig fin blog :0)
    Jeg krydser fingre for jeg bliver den heldige vinder af din Give Away..
    God weekend

    SvarSlet
  5. Tillykke med de mange læsere. Det er en dejlig blog du har som jeg gerne læser med på. Håber på held denne gang.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Hej

    Tillykke med de 100.

    Jeg vil gerne være med.

    God Weekend
    Hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  7. Tillykke med de mange faste læsere ☺ Det kan jo kun betyder at det er en god blog du har ... godt arbejde!

    Jeg lægger lige et link til din giveaway på min blog ☺ ... og krydser fingre for at jeg vinder denne give away

    SvarSlet
  8. Tillykke med de første 100... :o)
    Jeg elsker tøsede ting, så jeg håber selvfølgelig at jeg vinder... ;o)
    Knuss

    SvarSlet
  9. Hej Jill.

    Jeg vil meget gerne være med- det er trods alt din skyld jeg er her på bloggen:-)

    Knus Lizzie

    SvarSlet
  10. Tillykke med de mange læsere. Gevinsten passer da lige til datteren min :-)
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  11. Tillykke med de første 100 læsere :) Jeg kunne enormt godt tænke mig at vinde disse skønne tøseting - vi er nemlig også tøsede i House of Hesselberg ;)

    Kram fra Dorte

    SvarSlet
  12. Tillykke tillykke.
    Skøn give away, son jeg håber at vinde.

    SvarSlet
  13. tillykke :) fin give away, den vil jeg rigtig gerne være med til :)

    SvarSlet
  14. Sikke fine sager du udlodder.

    SvarSlet
  15. Tillykke med de 100 læsere - ja jeg er helt sikkert en af dem :D Jeg deltager gerne i den fine Give Away!

    Mette

    SvarSlet
  16. Tillykke med de mange læsere - det er dejligt :)
    Jeg vil gerne deltage i din fine giveaway.
    mette b

    SvarSlet
  17. Maria Lomholt Jessen17. januar 2011 kl. 20.21

    Den må jeg da os lige være med på :o)
    Knus Maria

    SvarSlet
  18. Tillykke:-)
    Jeg vil gerne være med.
    KH Mette

    SvarSlet
  19. tillykke :)
    jamen ejg vil da også gerne være med til at fejre dig ;)

    SvarSlet
  20. Jeg synes både du har en hyggelig blog og nogle meget fine ting i den Give away - jeg krydser fingre og håber.....

    SvarSlet
  21. Jeg har lige opdaget din blog. Den er rigtig fin. Du har lige fået læser nr. 107. Jeg vil gerne deltage i din give away.

    Jeg har også en lille give away kørende, hvis det kunne have interesse :o)

    God weekend

    SvarSlet
  22. hej søde Jill

    denne fine give away er da vist lige gået min næse forbi... så tusind tak for reminderen :)
    kh♥

    SvarSlet
  23. Arrrrgh - hvorfor er jeg ikke tilmeldt?? Det er bestemt en fejl! Jeg er lige hér, og vil rigtig gerne være med!!

    Ha' en fantastisk dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...