fredag den 14. januar 2011

En lille Public Service - Billige digitalbilleder her

Har du det lige som jeg, at nogle billeder bare stadig ER bedst på papir og i album, så se lige her

Hos Elgiganten får du lige nu billeder til 0,25 øre pr. stk. - henter du dem selv i butikken, så er der ingen bestillingsgebyr på, det er sørme da billigt!!!

Jeg har fået bestilt billeder af alle sommerens ture, julebilleder og ikke mindst MINE snapshots :o)
Jeg har, imens alt andet kreativt har stået stille, hygget mig med mit kamera og har fundet en helt speciel glæde ved at tage billeder.... altså mange billeder :o) - jeg har en lille ide om at jeg vil have lavet en kollage-væg ved mit lille systed, for alle billeder har jo hver deres historie.
- har du det også sådan med dine billeder????



















Her er min sommers SNAPSHOTS :o)
Rigtig god fredag til jer alle

3 kommentarer:

  1. fed fed cykel!!! og fed blog.

    Tjek min, hvis du har lyst?

    http://stephaniemaskova.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Fede billeder - hvor var I henne i sommer?

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde ord om mine billeder, det er dejligt at få sådan en feedback på noget man selv er rigtig glad for :o)
    Billederne er fra vores ferie til Kroatien, Umag. Fedt, fedt sted :O) Kan godt anbefales.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...