tirsdag den 18. januar 2011

Det er altså ikke rigtig tirsdag i dag!!!!

Jeg er alene i dag, eller nej, det passer ikke, Victor er stadig hjemme - i dag lidt mere oppe end de sidste mange dage :O)
Men lidt alene er jeg nu alligevel, min mor har valgt sommerhushygge frem for mig, det forstår man jo ikke når man har set disse billeder vel?????

Lidt nørklerier bliver det alligevel til, se bare her
-men shhhhhhhh!!!! det er en lille hemmelighed ;o)

Og så har jeg også gang i lidt her:

Drengenes værelse trængte i den grad til at få skiftet tæppet ud, så vi tog en drastisk beslutning, tog arbejdstøjet på og gik i gang.... det vil sige, det krævede lige en drengetur i den store legetøjbutik (Bauhaus), men nu er alle materialer kommet i hus og så er det bare med at komme i gang.

Jeg står for maling af lister, vinduer og karme, ikke min yndlingsbeskæftigelse, men det går alligevel når man kan se det pynter, og tro mig det gør det!!!!

Jeg glæder mig vildt til værelset bliver færdigt, der er ikke noget som at stille på plads og nusse pusse i sådan et nyt rum, og så glæder jeg mig også til at få det her på plads igen!!!


Det er ikke helt det samme at sidde ved sit arbejdsbord med denne udsigt, men der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget, for det giver trods alt motivationen til at få værelset færdig i en FART!!! :D

Ha' en rigtig dejlig tirsdag 

6 kommentarer:

  1. Undskyld - undskyld - undskyld , men jeg har savnet dig meget, men måske Victor og Oscar er glad for bedstefar "laver lidt om på planerne engang imellem.
    Knus mor

    SvarSlet
  2. Jill du er altså en meget aktiv kvinde - måske du vil være sød at sende lidt af din energi over til mig;0)
    Det bliver spændende at se det færdige resultat, af jeres værelseprojekt!:0)
    På lørdag går turen til stof og stil sammen med min veninde, Mette - Efter stof og stil går turen til København, hvor vi skal tøsehygge med rødvin og god mad;0)Det bliver helt sikkert hyggeligt!
    Ha en rigtig dejlig aften
    knus fra Mette

    SvarSlet
  3. Hey skønne Jill!
    Kig lige forbi min blog idag! ;-)
    Massevis af kram fra Jane

    SvarSlet
  4. TILLYKKE - TILLYKKE min pige, den har du helt sikkert fortjent

    Knus fra Mor

    SvarSlet
  5. det skal da nok blive super lækkert når det er færdigt :D glæder jeg mig til at se :)

    kig forbi min blog, du har modtaget en award :)

    http://kandiseret.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    Kh Sasha

    SvarSlet
  6. hej jill

    jeg gad da godt modtage sådan en hemmelighed :)

    det bliver til skønne skønne værelse ....

    heldige drenge :)

    jeg har tilladt mig at tagge dig i en award ...
    men så lige at du også har modtaget en fra sasha
    håber det er ok
    kh♥

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...