søndag den 9. januar 2011

Ammepude med en lille ekstrafunktion


Min kære veninde er gået og blevet rigtig dejlig rund her på det sidste :o) Er sat til d. 20. januar så håber jeg der kommer en lille "låne-baby" Vi er nemlig HELT færdige med små babyer her i familien, men vi vil rigtig gerne låne.

Min veninde har arvet en ammepude, men bettrækket trængte til fornyelse, så den lille opgave fik jeg.
Midt i processen, kom jeg pludselig på denne ide, at det skulle kunne sidde legetøj fast. Har jo været igennem møllen 3 gange selv og ved at bedst som man har alle sine arme i brug, ja så udfordre baby med gentagende gange at smide legetøjet/krammetingene på gulvet, hvad gør man så....

Jeg satte 3 stropper på indersiden af ammepuden, lavede knaphul i og så producerede jeg en svamp i velour og godt med bånd på, satte en strop på og en knap så den kan knappes af og på ammepuden, det er da smart, ikke????
Nu skal min hjerne så bare have fundet på lidt forskelligt der kan knappes på, ved ikke om der kommer en lille tøs'pige eller det bliver en knægt så jeg venter lige med at lave mere - jeg tager i mellemtiden gerne i mod gode forslag :o)

Bettrækket faldt i god jord hos moderen... og faderen så nu venter vi bare på det lille vidunder, kan næsten ikke vente med at skulle holde sådan en lille bitte størrelse igen, det bliver så hyggeligt. Og så er jeg selvfølgelig spændt på, med tiden, at se om min "opfindelse" holder om den bliver HOT og NOT ;o)

Rigtig god søndag aften der ude.

3 kommentarer:

  1. Jer er sikker på den bliver hot -selv om det er mange år siden, kan jeg godt huske situationerne

    SvarSlet
  2. Den kan da ikke blive andet end hot;-)
    God detalje med den fine "nusse-svamp"!
    Her i hytten har jeg også syslet ammepude, og når den er finito havner der nok et billede på bloggen:-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  3. Super ide - bare jeg havde haft sådan en da mine rødder var små ;0)
    Er sikker på den bliver HOT!

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...