tirsdag den 4. januar 2011

1 + 1 kan godt give 3!!!

Sådan føles det når min mor og jeg her om tirsdagen har kreativ hygge dag sammen. I dag var første gang siden før jul, så ikke et sekund for tidligt efter min mening.

Vi har været så produktive som aldrig før, 2 sæt nattøj samt en bluse er det blevet til i dag. Min kære moder har klippet på livet løs og jeg har fræst tøjet igennem på overlockeren, når ikke lige jeg har stået med hænderne i brød- og kanelstangsdej :o)

Nattøjet er lavet efter det lækreste mønster fra Otto Bre, lange Jens Lyner med snyde gylp, Victor var lidt i tvivl om, hvad det var for en "lomme" der sad på bukserne, jeg fortalte ham at det var en gemme-lomme til pokemoner, straks farede den lille fyr ind på værelset for at finde en pokemon han kunne gemme, syntes det var helt kanon ;o) Det trak lidt på smilebåndet.




Skulle jeg komme til at kede mig i morgen, så har min yderst produktive mor sørget for at der venter intet mindre end 2 sæt nattøj samt en bluse, de skal bare lige have en tur i overlockeren ;o)

Min tirsdag har været fantastisk, hvad med din????

7 kommentarer:

  1. hold da op i har haft travlt!

    SvarSlet
  2. Det lyder til at have været en fantastisk dag. Super at du har din Mor til at klippe - så kan der sandelig blive produceret.

    SvarSlet
  3. Arbejde! Første dag i det nye år. Det lyder som en rigtig hyggelig dag i har haft - det er vigtigt. Fine ting I har fået lavet.

    SvarSlet
  4. WOW, fantastisk for en skøn produktivitet! :-D Og tusind tak for din supersøde kommentar hos mig!
    Håber at du får en helt vild skøn dag.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  5. Tro mig, min tirsdag har lige så fantastisk som din :)

    SvarSlet
  6. Sikke noget smart nattøj. Hvor hyggeligt med krea-dag med din mor. Jeg holder jævnligt krea-dag med min veninde, det er så hyggeligt at lave tingene sammen. KH Christina.

    SvarSlet
  7. Jamen Jill for pokker da smiler... i to kreative/aktive piger skal da åbne en lille mor-datter butik!:0)
    Det er jo helt vildt, så meget i får lavet på en helt almindelig tirsdag!
    Det lyder altså bare så hyggeligt med jeres tirsdage!... måske jeg skulle prøve at invitere min mor på en kreadag!:0)
    Ha det rigtig dejligt
    knus fra Mette

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...