mandag den 6. december 2010

Pakkekalender leg - vil du være med????

Jeg skyndte mig at deltage her hos den meget kreative Fru Hygge - se alle hendes fine sager her

Jeg var så HELDIG at være med blandt de 3 første der skrev et indlæg - og se, hvad jeg vandt:

Der kom den smukkeste pakke med posten i fredags, jeg har sjældent været så lang tid om at pakke op, kunne næsten ikke nænne det, men godt jeg gjorder - prøv lige at se disse skønne gaver.
I pakken var der 2 smukke ophæng, jeg er Så vild med englen, jeg vil dog aldrig have tålmodighed til selv at få lavet så smukke detaljer, så den har, sammen med kuglen, fået en æresplads her i huset. Hårspænderne var nærmest væk før jeg nåede at se dem, gæt hvem der har "lånt" dem???? en der er lige så tosset med krims krams som jeg selv ;o) Og så et fantastisk julekort fra Rice, det skal hænge på min opslagstavle, nænner ikke at sende det :o)

Er hun ikke fantastisk???
Nu skal pakkelegen gå videre - kunne du tænke dig at lege med???

Det eneste du skal gøre er at skrive et indlæg. 
Er du blandt de 3 første der skriver, ja, så er det dig der lige om lidt kan vente dig en lille gave med posten. 
Når du har modtaget min lille pakke, må du meget gerne vise den frem på din blog og selvfølgelig linke til mig :)
Og så er det din tur til at bringe legen videre - en rigtig hyggelig leg her i den glade juletid.


5 kommentarer:

  1. Hejsa
    sikke en hyggelig ide - jeg vil gerne være med og forhåbentlig bidrage til julehygge her i den kolde tid :0)
    KH.

    SvarSlet
  2. Eiii, hvor hyggeligt :) Jeg vil da også supergerne være med i legen.

    Kh Dorte

    SvarSlet
  3. Tusind tusind tak for de fine ord, du har givet mine sager med. Og ja. Der er ikke noget bedre end at få sig en unik gave med en tanke bag. Og når den så endda bringer lykke, kan det ikke blive ret meget bedre.
    Glæde december
    Fra Frk.Hverdag

    SvarSlet
  4. Det er da en rigtig hyggelig ide, det er ikke tit der er pakkekalender til de voksne - så jeg er med
    KH bedstemor

    SvarSlet
  5. Så kom der 3 deltagere :o) Vil I ikke sende mig jeres adresse til demselv@profibermail.dk - så kommer der inden længe en lille pakke med posten ;o)

    Rigtig god dag.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...