onsdag den 8. december 2010

Kreativ Tirsdag

Så har vi igen haft kreativ tirsdag, denne gang ikke noget med shoppe-tur eller andet der koster penge.... Næhhhhh nej, denne gang havde vi gang i alle vores rester, krea-sager købt for længe siden som aldrig har været i brug og jeg skal give dig.

Det er en stor nydelse at få produceret ting, som ikke har kostet noget.... og ikke mindst få gang i nogle af alle de ting man har fået købt ind, men aldrig brugt.

Sådan en dag kan godt anbefales, vi fik lavet mange gode sager.


Jeg fik blandt andet designet denne paddehat, den skal dog vider-udvikles lidt, men så tror jeg også den bliver god.

2 store Ikea-tasker fyldt med div.til vores kreative tirsdag, man skal være beredt til lidt af hvert. Julethe på kanden. Bedstemors hæklede/filtet nisser. Bedstemor og Bastian i fuld-krea-firspring - hos os er der plads til alle, også hunden :o)
Jo, der er gang i lidt af hvert - det er nu dejligt med et stor bord, hvor man rigtig kan udfolde sine kreative evner.

Som altid en super hyggelig dag i selskab med min kære mor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...