lørdag den 4. december 2010

Hvor er der sket meget i den sidste uges tid

Jeg har været "græs-enke" hele den sidste uge. Min mand har været på messe i Herning, altså ingen til at hjælpe med ungerne om morgenen og ingen til at hjælpe med mad, bad, sport og div. om eftermiddagen, det har været noget af en prøvelse!!!

Min alle kæreste moder og fader forbarmede sig over mig.... eller også var det mine store hundeøjne der gjorde, at de tog Oscar med i sommerhus fra søndag til onsdag, det gjorde unægtelig en KÆÆÆÆÆMPE forskel. Victor, Clara og jeg nåede at lave nogle ting som KUN er for store børn, og der var ingen lillebror til at komme og forstyrre.

Fredag var der julehygge på skolen, hvor Clara skulle gå Lucia og Victor skulle synge julesang, altså en Lucia-kjole der skulle være færdig, og Victor der fredag morgen - PÅ DAGEN!!!! - fortalte at han altså skulle have nissetøj på!!! Endnu en udfordring til stakkels alene mig :(  Vi nåede det hele, og endnu engang fik jeg KÆMPE hjælp fra Bedstemor og Bedstefar, som trofast troppede op til julehyggen, pyhaaaa 3 voksne til 3 børn...... ME LIKE!!!!

I dag har været EN AF DE DAGE, hvor hjerne og krop bare ikke arbejde sammen, typisk depressions-skavank, som man lige så godt kan lade være med at modarbejde og i stedet sørge for at trække stikket ud og bruge dagen på at "lade op", men hvor er det da bare svært når hele familien er hjemme, vejret er fantastisk og man bare har 100 ting i hovedet man godt kunne tænke sig at beskæftige sig med.

Jeg er oven på igen, men alle opdateringerne må vente til i morgen, jeg skal vise jer, hvad der er kommet med posten, Clara som smuk Lucia-tøspige, afsluttede hækleprojekter, og meget, meget mere - glæder mig allerede til at skulle opdatere jer :o)
Indtil i morgen, vil jeg nøjes  med at vise jer mine vinterbilleder som det trods alt blev til i dag :o)
 Efterladenskaber fra sidste uges julefrokost - det må være Rigtige SNEBAJERE... 
altså de få der er tilbage :o)








Der er bare ikke noget som sådan en vinterdag, med rimfrost på træer og spindelvæv, det er så smukt, kunne faktisk heller ikke helt vælge ret mange billeder fra, så derfor denne "foto-session" :o)

Vi ses i morgen ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...