torsdag den 9. december 2010

Hækleprojekt

Jeg har i tidligere indlæg givet udtryk for min glæde ved at hækle, den glæde bliver ikke mindre, jo mere jeg får produceret, har næsten dagligt hænderne i et og andet hækletøj.
Så nu må det være på tide at vise, hvad det bliver til.

Opskriften på blomsterne har jeg fundet her og svampene er fra hende her

Planen var at blomsterne og svampene skulle hænge på hvide grene, men det nåede jeg aldrig, pludselig skulle de bare op og det kunne kun gå for langsomt. Mon ikke min plan om hvide grene bliver ført ud i livet en gang efter jul????  Man har da lov at håbe :o)

Apropos min vindueskam så bliver jeg også liiiiige nødt til at vise jer min orkide, ved ikke hvad der er sket med den, den blomstre helt vildt. Den står så smukt med den hvide sne-baggrund unden for vinduet.

Ha' en rigtig dejlig dag alle sammen der ude - her skinner solen fra en skyfri dejlig blå himmel - det kan da ikke blive andet end en god dag :o)

6 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting, du har hæklet. Jeg elsker også bare at sidde i sofaen om aftenen med hæklenål og garn i hænderne...så får min ligesom tømt hovedet for dagens tankemylder - det er skønt.
    Og sikke orkideen blomstrer...mine har ikke en eneste blomst pt:(

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare go´ Jill!.
    De små hæklede blomster, må simpelthen på min to do liste:0)
    Min svigermor har lavet puder i samme model som blomsterne, og de hygger flot i sofaen, synes jeg!
    Mine orkideer blomster også helt vildt, de er SÅ smukke... og jeg kan ikke få nok af dem/0)
    God torsdag aften til dig,
    fra Mette

    SvarSlet
  3. Dejlig vindueskarm - det er skønt at lave sådan nogle små og skiftende opstillinger der giver glæde og smil :-)

    SvarSlet
  4. Fine sopper ( svamper)!

    Ha en fin kveld :0)

    SvarSlet
  5. Sikke en fin blog du har! :)

    kig forbi min blog, og bliv måske fast læser.
    - www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...