søndag den 5. december 2010

Glædelig 2. søndag i advent

Glædelig 2. søndag i advent til jer alle der ude. Vi er ikke de hurtigste her i huset... eller også har vi bare gang i for mange ting :o) I hver til fald, så har jeg først i dag fået produceret vores adventskrans. Jeg vil hellere hygge mig med det, end at få stress over alt det der skal nås her i december, og jeg hygger mig RIGTIG meget med alle julesyslerne.

Var der nogle der sagde rodehoved???? Nej vel, det er bare den kreative proces :o)
- og sådan er det!!!
Kender du det med ikke at have noget bestemt for med dine projekter, og vupti vapti så kommer der lige pludselig noget rigtig godt ud af det. Sådan havde jeg det i dag med min adventskrans :o) Det er nu rart med lidt succes.
Her i huset er det manden der står for at binde halmkrans, og han er rigtig god til det, jeg får altid designet kransen lige til det fad/bord, hvor den skal stå, så kan man ikke ønske sig ret meget mere.

Jeg er i gang med at bage Luciabrød, dem skal vi hygge os med i aften inden ungerne skal puttes, det har været en rigtig god dag i dag. 

Har du også haft en god 2. søndag i advent?

5 kommentarer:

  1. Hvor er den altså bare blevet fin, og også rigtig meget dig! Kan godt se at ham manden er trænet udi hamlkrans-binding ... det turde jeg aldrig give mig i kast med, så min er købt i Bilka!
    Og jeg er vild med dit rodebillede - ja, kreativ proces er nemlig meget vigtigt, og skal bestemt ikke undervurderes!
    Jo tak, min 2. søndag i advent har stået på hygge med nogle skønne veninder, juleklippe-klistre, æbletoddy (UHM!), æbleskiver og hjemmebag tilsat en god portion julemusik og børn der legede om benene på os! Så bliver det vist ikke meget bedre!
    Ha' en vidunderlig aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. Hej
    Velkommen til min blog. Jeg er glad for at du vil læse med. Jeg har selv lige set din fine blog og den er meget inspirerende og jeg glæder mig til at følge med.
    God aften.
    MVH Jette

    SvarSlet
  3. Det er en skøn adventskrans du har lavet! Ja, det er så hyggeligt med alle juleforberedelserne. Vi har været på julemarked på et stort gods ved Hundested - der var en masse smukt kunstværk lavet af lokale kunstnere.
    En rigtig god søndag aften til dig!

    SvarSlet
  4. Fin krans du har fået lavet. Min søndag er gået med at arbejde - og rydde sne..men også lidt hygge med ungerne.
    Rigtig dejlig søndag aften til dig.

    SvarSlet
  5. Hej Jill

    jeg kender godt det med at skulle lavet noget, uden helt at vide hvordan det færdige resultat skal se ud!.. og at det så også ender godt, det er jo bare skønt!
    Vi har haft en super dejlig familie-hygge-dag. Astrid, manden og jeg har været på kælkebakken, imens lillebror fik sig en lur hos Momse. kaffe og æbleskiver stod klar til os, da vi kom hjem fra vores dejlige tur i sneen.
    Mums... jeg kan jo næsten dufte, at du bager Luciabrød;0)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...