torsdag den 25. november 2010

Så er vinderen fundet...

1000 Tak for alle jeres søde kommentar, det er fantastisk at der er så mange af jer der har haft lyst til at være med i min Give Away og så mange nye læsere.
Det har i denne uge stået på forberedelse til familien julefrokost, så der har ikke været meget blog-tid og jeg har derfor heller ikke haft tid til at komme rundt og kigge på jeres blog, men det bliver der MASSER af tid til næste uge.... jeg glæder mig.

Nu til sagen!!!!

Min mand været med til at trække lod blandt de 105 lodder der har været med. Det forgik med lukkede øjne og en finger på listen. Han vidste knap nok, hvad han deltog i, så han har ikke haft en chance for at snyde :o)

Patchwork-posen med båndene går til: Saga, 
som skrev: Ej hvor fint, jeg deltager med 2 lodder :)

Da der har været så mange lodder med i puljen, har jeg valgt at der også denne gang skulle være en 2. og 3. præmie, hvad det bliver, ved jeg endnu ikke, men jeg skal nok finde på noget.

2. præmien går til: Brilleting

3. præmien går til: Joan M (anonym)

Vil I ikke alle 3 sende mig jeres adresse på mail: demselv@profibermail.dk

3 kommentarer:

  1. JUBIIII!!! Har lige sagt til min mor at jeg godt kunne bruge lidt held :-)
    Glæder mig helt vildt til at se hvad du finder på!!
    Er SÅ glad!
    Ha' en fantastisk aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. Nøøøøøj.....for første gang er jeg heldig i en "giwe away.

    Det blir´spændende at se hvad du hitter. KH: Joan

    SvarSlet
  3. Hej :)

    Hvor er det bare super dejligt! Jeg har sendt dig en mail - er den nået frem ?

    Mvh Jennifer/Saga :)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...