lørdag den 13. november 2010

Min fredag i billeder

I går, fredag modtog jeg denne skønne Give Away - jeg har vundet den her

Jeg har jo lige siden jeg fik en hæklenål i hånden for første gang, været fuldstændig optaget af det, derfor var det også super lækkert at blive den heldige vinder af denne fantastiske bog. Ungerne har allerede bestilt adskillige dyr/væsner så det er bare med at komme i gang :o)

Mit første projekt skal dog være disse små helt fantastiske dukker, måske det kommer til at kræve lidt assistance fra min kære moder.


Som altid havde jeg min lille "assistent" hjemme i går. Han er vokset op med børnearbejde som det naturligste i Verden, det er nu rart når mor har haft gang i alle sine stofrester og de ligger og flyder ud over det hele :o) og her må der gerne bruges hjælpematerialer til oprydningen!!!!

Nogle af mine stofrest-projekter

Når jeg syr bukser, har jeg næsten altid en kontrast i linningen og i benene, derfor har jeg altid masser af strimler liggende. De har i laaaang tid bare ligget, men nu er jeg kommet på en ide, hvor jeg kan gøre brug af alle de rester.
Det er blevet til hovedpudebetræk som vi skal have med over i sommerhuset næste weekend. Projektet har længe stået på min to do liste og vupti vapti, nu er de færdige ;o)

Jeg har stadig masser jeg skal vise jer.... så hæng på!!!! :o)

God lørdag

4 kommentarer:

  1. ...hænger på... genial måde at bruge stofrester på.

    SvarSlet
  2. hvor er de blevet flotte, og jeg kan godt se hvilket der er til Oscars flotte dynebetræk.
    Jeg venter spændt på at se næste projekt, så jeg hænger på

    SvarSlet
  3. For dælen da. De der hækledamer glæder jeg mig til at se. De ser topskønne ud.

    SvarSlet
  4. Sikke du er igang :-) Spændende projekter du har gang i - måske man skulle drible på biblioteket og låne den dersens fantastiske bog i det nye år??
    Ha' en fantastisk aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...