mandag den 1. november 2010

Må jeg se din Arbejdsstation???

Spurgte Brilleting ......

Spørgsmålet kom som kaldet. 
Jeg har i længere tid haft lyst til at give mit krea-hjørne en makeover, få lavet det med lige præcis alt det krims krams som jeg bare elsker så højt. Jeg har derfor været på udkig alle vegne, og har holdt øje med gode tilbud på netop det rette Krims Krams.

Som jeg viste jer her så fik jeg raget en masse gode sager til mig, da jeg besøgte Plints outlet butik på Fyn. På denne her hjemmeside Nordhjem har jeg også gjort nogle virkelig gode kup/fund.  Men for at komme tilbage til emnet, så har de her lækre ting, som jeg egentlig glædede mig til at få frem, stået og grint lidt af mig, jeg har ikke lige fået det spark der skulle til for at jeg kunne komme i gang..... Det kom så fra Brilleting - 1000 tak for det, jeg har virkelig hygget mig, og nu kan jeg slet ikke vente til jeg skal tage mit nye, helt ryddet Krea-hjørne i gang :o) 

her er det så Jill's krea-hjørne
 
Vi har indrettet hjørnet i vores stue på 1. salen - det er også her oppe børnene har deres værelser, og det er her der meget ofte er rigtig Børnemiljø
Vi har for nyligt købt 2 barstole i IKEA, bordet er beregnet som klippebord og derfor højt, efter vi har fået de 2 stole er det meget tit her Clara sidder med veninder, jeg har også flyttet vores bærbar så den nu for det meste står her, rummet giver mig masser af energi med de lyse farver og ikke mindst min udsigt. Havde billedet været taget på en god dag med blå himmel, så havde I også kunne skimte Vejle Fjord. 
Jeg tror der går lang tid før jeg bliver rigtig træt af mit hjørne :o)
Her er alt mit Krims Krams - I LOVE IT!!!!

Dette er næsten de sidste dages største bedrift - Jeg har fået samlet alle mine kreating i dette skab, jeg havde så godt som krea-ting 117 forskellige steder, kunne derfor aldrig huske, hvad jeg havde og ikke havde.... det var MEGET dyrt.
Nu er alle tingene samlet et sted, jeg har skyndt mig at tage et billede mens det ser sådan ud, for tro mig, det bliver mit kreative gen ikke ved med at kunne holde så ordentligt :o)


Her sidder jeg og syr, jeg troede på et tidspunkt, inden jeg gik ned med depression, at jeg skulle være den store selvstændige børnetøjs-producent. Sådan har jeg det ikke mere, nu er det vidst nok, hvis jeg kommer i gang med at sy til mine egne:o)
Da jeg jo havde regnet med, at jeg skulle sidde her mange timer, er det også indrettet med plads. 
Det nyder jeg rigtig godt af nu, især efter den store makeover og oprydning, nu kan jeg mærke at min symaskine trækker rigtig meget i mig.

I den tid Clara gik i børnehave, blev der ca. produceret en perleplade om dagen, jeg var ved at drukne i dem, og de lå alle vegne, fordi de ikke havde en plads. Nu hænger de på skråvæggen ved siden af mine maskiner og jeg nyder alle de glade farver og fine figurer. Blot en lille ide, hvis der er andre der ude, der lige som jeg, er ved at drukne i fine perleplader :o)

Træspolerne fra House Doctor er også nogle jeg for nyligt har erhvervet mig, og nok mit aller bedste køb til min lille syplads, jeg er fuldstændig tosset med dem, kunne købe mig fattig i det skidt, godt der nu ikke er mere plads.
Til sidst billede af mine 2 Marianne Hougaard billeder, som hænger i mit hjørne og minder mig om, hvor godt jeg har det.

Forsøm ikke den lille lykke
mens du venter på den store

Lev mens du gør det
Elsk mens du tør det

Jeg troede at lykke ville være at få skabt noget stort med Tøspigen & Knægten, selvom jeg vidste at vejen var lang og hård. Min depression satte heldigvis en stopper for dette projekt.
I dag er det fint for mig at kunne vise mine kreationer for jer skønne bloggere, og så have tid til vores dejlige børn

Er man så ikke nået langt her i livet?????

Nu vil jeg lade legen gå videre til 




Og håber I har lyst til at lege med :o)

7 kommentarer:

  1. Wouw Wouw Wouw. Hvor er det blevet flot. Jeg lapper det i mig.
    Rigtig god krea-lyst på dit fine sted.

    SvarSlet
  2. Hold da op Jill, du har givet den gas, hvor er det blevet flot, jeg er da helt ked af, der er så længe til vi skal "lege" hos dig.

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå, at du er glad for din kreaplads. Det ser rigtig hyggeligt ud Jill, og jeg håber du får lavet en masse skønne ting derinde!
    Hav en rigtig god dag.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Bedre sent men aldrig - tak for svaret på mit spørgsmål :-D
    Hvor er det bare et skønt arbejdsrum!! Bliver super-inspireret af det, særligt nu hvor jeg er ved at indrette mit nye krea-værelse!! :-)
    Er vild med alle de farver du har indrettet dig med, så tak for kigget!
    Ha' en lækker aften!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er det lækkert.
    Lige sådan et rum jeg drømmer om.
    Har endda et kælderrum, som kan bruges til det.
    Der mangler bare, at blive malet og få varme i gulvet.
    Men når jeg ser dit, får jeg bare lyst til at komme igang dernede.
    Tillykke med krearummet...
    Knus Susi

    SvarSlet
  6. 1000 tak for alle jeres søde kommentarer - det er dejligt at jeg for en gang skyld kan bidrage med lidt og være med til at inspirere. Jeg har selv nydt godt af rigtig mange billeder fra jeres blog og alle de kreative ting I kommer med.
    BLOGLAND ER FANTASTISK :O)

    Kan I have en rigtig dejlig aften alle i skønne blog-kvinder der ude ;o)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...