lørdag den 6. november 2010

Kunsten at junglere med Krøyer Kugler :o)

Jeg har været i gang med projekt slange til Oscar - DIY til slangen fandt jeg her.

Oscar ligger op af en væg der meget hurtigt bliver kold her om vinteren, derfor har vi haft rullet et uldtæppe sammen som har ligge op ad vægen.... Det kedelig tæppe skal nu erstattes med denne hyggelig slange.

Projektet er gået rigtig godt lige indtil.... krøyer kuglerne  skulle i. Normalt har jeg min bedre halvdel til at hjælpe mig, når det drejer sig om disse meget livlige kugler, men ikke i dag, jeg har jo "slottet" helt for mig selv ;o)
Aldrig har der været så mange smuthuller i en plastiksæk, aldrig har jeg har så meget for lidt arme at gøre godt med... billederne taler måske lidt for sig selv :o)
Den positive side: Jeg fik støvsuget, det havde jeg nok ikke brugt min kostbare alene-tid til, hvis ikke det havde været for de små hvide s.......






Slangen flytter ind så snart jeg lige har fået shinet drengenes værelse lidt op, der skal lidt nye blomster til og måske også en flagranke... hvis jeg når det.
Og så er jeg meget spændt på, hvad navnet bliver på fætteren her.

Jeg har et projekt mere jeg skal vise jer, men først når jeg er kommet lidt i gang ;o)

Rigtig dejlig solskins-lørdag til jer alle der ude

4 kommentarer:

  1. Hvor er den altså bare FIN!! Og klap lige dig selv på skulderen efter slåskampen med de forbandede kugler. Har en kollega der har gang i noget lignende, og lige for tiden må man bare helst ikke nævne ordet Krøyer - så bliver hun helt lilla i hovedet!!
    Er sikker på at det bliver det fedeste værelse, og jeg er også spændt på hvad dine unger finder på at kalde slangen - børn kan bare noget med ord!!
    Ha' en lækker weekend!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. Hehe, kunne ikke lade være med at grine lidt af din beskrivelse af dine problemer. Det er blevet en super flot slange, og jeg er sikker på, at den virkelig kommer til at pynte på hans værelse. Fortsat god arbejdslyst (uden krøyer kugler ) :D
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Nu kan man rigtig se du har "hygget" dig.
    Men det ser ud som om den var alt besværet værd, hvor er den blevet sød :)

    SvarSlet
  4. Det er nogle drilske små kugler, men slangen blev superfin.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...