tirsdag den 16. november 2010

Kender du Krusmølle???

Hvis ikke du gør, så er det virkelig et besøg værd.

Efter 14 dage uden tirsdags-projekter (er du ny læser og undre dig over, hvad tirsdagsprojekt er, så læs mere her), var det en fornøjelse i dag at blive taget med på tur. Det var i dag min mor der skulle bestemme dagens projekt, og som tidligere skrevet så havde jeg ingen ide om, hvad vi skulle. Det eneset jeg vidst var, at vi skulle ud og have inspiration til julen.

Vi endte i nærheden af Aabenraa ved Krusmølle - sikken en oplevelse.
Krusmølle er en blanding af juleudstilling, livsstilsbutik, værksteder med mulighed for arbejde med glas, dekorationer, uld og støbe dit eget lys, cafeer og meget mere.

Læs meget mere om Krusmølle her - der finder du også adressen

Jeg fik lov til at tage nogle billeder, så jeg kan dele oplevelsen med jer alle.

Der er 2 cafeer og en større restaurant alle 3 steder er der kræset for detaljerne og indrettet med gamle møbler. Kommer man ikke i julestemning af at være her, så tror jeg aldrig man kommer det.


Her er et billede af dagens måltid, aldrig har jeg smagt så lækkert og anderledes mad. Dette kan vi også anbefale, hvis man alligevel kommer forbi.

Jeg kan ikke forestille mig, at det er sidste gang vi har været på inspirationstur til Krusmølle, vi kommer helt sikkert igen til næste år.

 Krusmølles eget kildevand


Tak for en dejlig dag til jer alle på Krusmølle
:o) :o) :o)

7 kommentarer:

  1. Åh ja jeg kender Krusmølle og skal helt bestemt derover snart. :)

    SvarSlet
  2. "..fibersprængning i tungen..." ha,ha, den har jeg ikke hørt før.

    Tak for et godt grin - kan lige se det for mig :-)

    SvarSlet
  3. Jep. Er der hvert år til jul. Det er virkelig lige til at komme i julestemning af:)

    SvarSlet
  4. No.. jeg kender ikke Krusmølle, men dine billeder viser, at stedet er værd at besøg!:0)
    Rigtig god onsdag til dig.
    kh.Mette

    SvarSlet
  5. Ja det er helt sikkert et besøg værd at sætte retning mod Sønderjylland og tage turen forbi Krusmølle. Jeg har været der mange gange, helt fra barns ben, jep er jo sønderjyde. Hvis man ikke er i julestemning kommer man det helt sikkert, man bliver bombarderet med jul og hygge og de har en super duper lækker brunch.. Helt sikkert et besøg værd..

    SvarSlet
  6. Det ser da helt fantastisk ud, det sted. Kan godt forstå at du har nydt turen
    Stine:)

    SvarSlet
  7. Hej. jeg kom lige forbi din blog, og så du havde været på Krusmølle. Til trods for at jeg er sønderjyde, har jeg aldrig været det, men skal derned på tirsdag, og jeg glæder mig endnu mere, efter at have set dine billeder :o)
    Mvh. Lena

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...