mandag den 15. november 2010

Jeg har fundet opskriften på de smukkeste blomster!!!!

Så slår jeg det lige fast endnu engang - BLOGLAND ER FANTASTISK!!!!

I går fandt jeg opskriften på disse blomster, du finder den her på denne meget inspirerende blog.
Mange tak for den smukke opskrift/inspiration.


Jeg har indtil videre kun fået produceret et par stykker, men jeg ligger alle mine andre hækleprojekter på hylden, for nu skal der produceres blomster. Jeg skal have lavet en masse af dem i forskellige farver og så skal de hænges på en hvid gren..... Det bliver så smukt :o)

Hvad siger du, skal du også i gang?????
:o) :o) :o) :o)

3 kommentarer:

  1. Den opskrift har skønne Liselotte delt for længe siden:-)
    http://www.slagtenhelligko.dk/2009/04/07/naalepuder/
    Jeg har også hæklet en del af dem efterhånden, de er skønne http://metski-1.blogspot.com/2010/07/jeg-har-hklet.html
    Knus Mette

    SvarSlet
  2. Blomsterne er da helt vildt skønne. Jeg har været forbi Liselottes blog, og ja, hun laver MANGE fine sager!
    Jeg glææder mig til at se din blomst;0)

    Rigtig god dag til dig,
    fra Mette:0)

    SvarSlet
  3. Elsker din blog. Og flotte blomster, glæder mig til at se din :)

    Knus
    Huguette

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...