tirsdag den 16. november 2010

I dag bliver en god dag

Sikken en morgen at vågne op til

Frk. Frost har været forbi - der er vidt på alle vinduerne og ud over markerne, solen er lige ved at komme op over skyerne, det bliver helt sikkert en god dag.

Om lidt bliver jeg hentet..... den står nemlig på tirsdagsprojekt. Jet har ingen anelse om, hvad vi skal i dag, ved bare at det er  sted, hvor vi skal have inspiration til jule-syslerne - Jeg er meget spændt på at se, hvad hende Bedstemor har fundet på.

Jeg skal nok opdatere jer senere i dag :o)

Rigtig god dag til jer alle der ude

3 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig god dag du har i vente :) Glæder mig til at høre mere :)

    SvarSlet
  2. Lyder spændende... :o)
    Og tak for din tilmelding som fast læser hos mig...jeg får jo helt præstationsangst af det du skriver til mig... ;o)
    Rigtig god dag...:o)
    Knuss

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...