fredag den 19. november 2010

Her oser af hygge

Oscar og jeg er taget i sommerhus en dag før resten af familien + 2 hold venner kommer. Vi har sørget for at der er dejligt varmt og spaeen er klar til alle vennerne kommer.

Vi har gang i denne her




Vi har tændt masser af dem her

Om lidt skal vi have lavet dem her





Vores yndlingsopskrift fra denne her




 Opskriften er fra Krudtugler og Kanelsnegle
For uden for ser det sådan ud
I dette øjeblik daler sneen i store fnug

Vi er stadig i nattøjet




Men om lidt skal vi i denne her




I eftermiddag, inden der bliver fuldt hus, står den på det her (og selvfølgelig et par historier fra den store Peter Pedal bog)




Her er rigtig dejligt, men vi glæder os meget til vi skal være sammen med alle vores gode venner en heeeel weekend.

Rigtig god weekend til jer alle ;o)

5 kommentarer:

  1. er bollerne klar om en time, så er jeg på pletten, det ser da for hyggeligt ud.

    Hils resten af flokken, når de ankommer til hyggeland

    knus fra bedstemor

    SvarSlet
  2. De er klar så du kommer bare...

    SvarSlet
  3. Nøøøj hvor ser det hyggeligt ud!...I må alle have en super god weekend
    Sender du lidt sne og en lun bolle til Kaludborg;0)
    Jeg får besøg af fire piger i aften- Vi skal hygge med god mad og rødvin, og måske vi også skal ud i nattelivet!... Jeg kan næsten ikke huske, hvordan det er at gå i byen:0)Med to små børn, er det heller ikke det første jeg tænker på, når weekenden banker på døren.
    Men det bliver helt sikkert sjovt, at komme lidt ud!
    Hygge og god weekend
    til jer alle
    fra Mette

    SvarSlet
  4. Uh -det ser da super hyggeligt ud ;0)
    God weekend

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er jeg misundelig.
    Rigtig god weekend

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...