fredag den 5. november 2010

Her er kun mig og alle mine hygge-lys!!!

Min familie tog på jagt-/fætter kusine ferie i går aftes kl. 19.30 - siden har jeg været alene hjemme og jeg nyder det.

Her er heeeelt stille, ingen der siger mor hele tiden, ingen der pludselig kommer og er sulten... ingen til at forstyrre mig, der er KUN mig :o)

Jeg har lavet en Ønskeseddel med nogle af de ting, jeg godt kunne tænke mig at lave imens roen hviler over MIT hus, jeg ved jeg ikke når det halve af det, men det er lige meget for nu er det MIG der lægger dagsordenen :o)

Jeg undskylder hvis det lyder en smule selvoptaget, men som mor til 3 er der ikke noget som nogle dage "fri".... så glæder jeg mig til gengæld også til på søndag, til når jeg kan høre bilen køre op ad indkørslen. Jeg har allerede bestemt mig for, at der skal være dækket et rigtig hyggeligt eftermiddagskaffebord med fine kager, mon ikke den tager kegler???

Jeg har på min første "fri-dag" været på shoppetur i IKEA, hvad ellers????? Og så skulle det vel egentlig være nok til at lave en god dag, men det er ikke slut endnu. På vejen hjem kørte jeg forbi vores lokale genbrugsbutik og jeg har fundet en AMAGERHYLDE :o) :o) :o) :o) :o) Den er så fin, jeg håber jeg kan nå at få malet den inden min kære samler-datter kommer hjem, den skal nemlig være til hende.
Lur mig om ikke jeg kunne finde på at lægge lidt billeder ind af processen, det tror jeg nu nok jeg kunne ;o)




Ha' en rigtig dejlig/hyggelig fredag aften alle I kære bloggerer

7 kommentarer:

  1. Misundelse er en grim ting,men nøj hvor er du heldig:-)
    Jeg har ikke haft en nat uden mine børn efter vi har fået de to små- dvs 4 år siden næsten.....

    SvarSlet
  2. Det er nu alligevel skønt med sådanne alenedage.
    Mine 2 unger tog på efterskole og college i august, så jeg har rigtig mange af dem nu. Jeg nyder dem også, men det er nu også vidunderligt, når de kommer hjem i weekenderne... hvis de da gør det :)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor det lyder dejligt! Den slags dage burde være påbudt ved lov....bare 2 weekender om året kunne for mit vedkommende gøre det :D
    Håber du får nydt dem til fulde og får lavet lige, hvad du har lyst til (og kun det)!
    Kh Karen

    SvarSlet
  4. Håber du nyder det - skønt at få muligheden og at kunne udnytte den.

    SvarSlet
  5. Åhhh en dejlig stund ;) Håber virkelig du har nydt det. God fredag og weekend.

    SvarSlet
  6. Man kan næsten ikke fornemme du hygger dig!!!!!
    spændt på at se hvad du mere når fra din ønskeliste
    Hyg dig MEGET

    SvarSlet
  7. Kære alle

    Tak for jeres kommentarer, det gør det bestemt ikke mindre hyggeligt at komme her ind og læse.
    Her ånder stadig fred og idyl og jeg er top tunet og fuld af energi....
    Jeg har stadig gang i projekter, men lad os nu se, hvor meget jeg bliver FÆRDIG med, det er næsten altid mit største problem :o)

    KAREN & METTE: en MOR weekend heeeeeeelt uden børn burde nemlig være påbudt ved lov, en weekend hvor man heeeeelt selv bestemmer, så bliver vi så meget mere medgørlige, denne weekend har gjort underværker for mig.

    De aller kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...