søndag den 14. november 2010

Give Away - Fordi......

* Fordi jeg langt om længe har fundet glæden ved at sidde ved min symaskine
* Fordi jeg har haft gang i alle mine rester til patchwork
* Fordi jeg selv elsker bånd, de bliver bundet om lys, blomster m.m.
* Fordi det snart er jul
- og fordi jeg selv syntes det er så hyggeligt at deltage i Giwe Aways


Reglerne er som så ofte før:

1 lod for en kommentar
2 lodder for at melde sig som fast læser
3 lodder for at linke til min Give Away -Du er selvfølgelig velkommen til at låne billederne :o)

Jeg trækker lod om min Patchwork pose med indhold d. 25. november
Håber du har lyst til at være med

Rigtig god søndag til alle jer der ude

41 kommentarer:

  1. Hvor spændende. Jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, for vinder jeg ikke denne her, kommer jeg aldrig til at eje sådan en sød pose.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin!
    Og hvor er det skønt du har fundet glæden til det kreative igen!
    Deltager med 3 lodder! :D

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 3 lodder ved din fine give away

    SvarSlet
  5. jeg er helt sikkert med på 3 lodder, fordi det er en rigtig fin give away og fordi jeg føler mig heldig da jeg li præcis den 25. november bliver 30 år :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt at du atter har fået glæden frem så symaskinen igen er ibrug.
    Deltager med 3 lodder, det er jo en lækker sag du der har udloddet. :-)

    SvarSlet
  7. Ih, hvor er det bare en skøn give away! Jeg deltager naturligvis med 3 lodder, og føler mig heldig helt ned i storetåen, for den gider jeg SÅ gerne at vinde!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  8. Så har jeg også fået linket - så nupper 3 lodder... ;0)

    SvarSlet
  9. Ej hvor fint, jeg deltager med 2 lodder :)

    jvn89@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Ihh jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Måske du også har lyst til at deltage i min Give away. Mvh Pia

    SvarSlet
  11. Hvor er det en skøn give away - deltager meget gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  12. Sikke en lækker give away Jill!
    Jeg snupper straks 3 lodder... og håber at jeg bliver den heldige vinder!:0)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  13. Hejsa
    Sikke en fin blog og en skøn Give Away.
    Skynder mig straks at smide 3 lodder i puljen og krydse fingre..
    God aften

    SvarSlet
  14. Æv lige nu kan jeg ikke tilmelde mig som fast læser.. Prøver lige senere..

    SvarSlet
  15. Jeg deltager gerne med 3 lodder og måske vil du deltage i min give away ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  16. Jeg snupper lige to lodder :)

    SvarSlet
  17. hei. Nydelig premie:)Jeg prøver lykken fra Norge med 1 lodd.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jamen, jeg skal da også være med :D 3 lodder til mig!

    SvarSlet
  19. Skøn blog du har banket op her... :o)
    Jeg vil gerne være med, med 2 lodder... :o)

    SvarSlet
  20. Skal da være med - med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  21. Sikke en skøn give away. Jeg snupper alle 3 lodder:)

    SvarSlet
  22. Jeg er også med på 3 lodder
    Kh LillePil

    SvarSlet
  23. Hvor er den skøn. den vil jeg da rigtig gerne vinde 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  24. Så spennende! Skjønn premie, jeg tar 2 lodder :-)

    SvarSlet
  25. Flot flot tasake - lige en jeg gerne vil have.
    Jeg deltager emd 1 lod

    SvarSlet
  26. Sikke en skøn Give Away :) Den vil jeg sørme gerne vinde. Jeg er med på 3 lodder.

    Kh Dorte

    SvarSlet
  27. Så flott Give Away.
    3 lodd til meg:)

    SvarSlet
  28. Helt nydelig veske dette her med nydelige farger og stoffer og de flotte båndene som er oppi også fikk jeg veldig lyst på. Jeg har blitt en fast følger og jeg legger inn kommentar på bloggen min så jeg er så heldig at jeg har 3 lodd

    SvarSlet
  29. Ihh jeg må bare vinde. Sikke en fin give away. Jeg deltager med to lodder.

    SvarSlet
  30. Jeg er da bare helt pjattet med den pose, så 2 lodder til mig..

    SvarSlet
  31. Så flott gevinst! Eg prøver meg med eitt lodd denne gang.

    God helg

    SvarSlet
  32. Hold da op nogle fine ting. Og så lige i "mine" farver. Hopper skraks med på 2 lodder :o)
    Kh. Lena

    SvarSlet
  33. Åh sikke en fin pose, den må gerne komme hjem til mig:-) Deltager gerne med 3 lodder og ser frem til at følge dig:-)

    SvarSlet
  34. Skøn pose OG indhold. Håber på held ved mit ene lod.
    mvh Birgit/Sorø

    SvarSlet
  35. Hvor er den fin!!! Elsker bare farverne jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  36. Nuuj, hvor er den skøn. Jeg smider 3 lodder, for den MÅ da bare bo hos mig. (Og dit billede er så fint, så det glæder jeg mig til at lave reklame med på min blog. Hilsen Malene

    SvarSlet
  37. For en lekker presang! Jeg tar 3 lodder :-)

    SvarSlet
  38. Super gevinst....2 lodder til mig. KH: joan M.

    SvarSlet
  39. Håber jeg kan nå at være med - 2 lodder til mig ;)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...