lørdag den 13. november 2010

En opdatering...

Hvorfor er det, at en weekend går så ufattelig stærkt. Sidste weekend var der kun mig her hjemme, jeg havde rigtig mange planer og ting jeg gerne ville nå inden familien kom hjem. Jeg nåede en del, men kun en brøkdel af det jeg havde håbet på, men sådan er det..... TING TAGER TID.

På grund af kreativitets-travlhed og en anelse panik over at familien snart kom hjem, nåede jeg aldrig at få vist jer mit kup.

Her er den kr. 50,00 i vores lokale genbrugsbutik... ikke sidste gang jeg har været på besøg der :o)
Jeg er i fuld sving med at grunde den, når det er klaret skal den males hvid, og pyntes med papir fra Rie Elise Larsen papiret skal jeg have købt her

Jeg fik også nogle billige messing lysestager, dem gav jeg fluks en gang hvid spray-maling, nu står de og venter på at få en plads i min stue, men det kræver lige en grundig gang rengøring inden de får lov til at komme frem :o)


Jeg glæder mig til at vise jer det færdige resultat af min fine Amagerhylde.

2 kommentarer:

  1. Du har gjort nogle gode køb. De lysestager er fantastiske, men amagerhylden er min favorit...jeg får helt lyst til selv at gå på jagt efter en - og glæder mig til at se, hvordan din kommer til at se ud, når den er færdig :D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. jeg får da lyst til at prøve det med stagerne, det ser rigtig godt ud, hvor har du altså været flittig :-)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...