mandag den 15. november 2010

Dilemma!!!!!!

Kan næsten ikke beslutte mig for om aftenen skal gå med:

Det her, jeg blev færdig med at male kasserne i formiddag, så nu skal de bare beklædes med noget af alt det papir jeg har fået samlet sammen... Er meget spændt på resultatet

 Eller denne her, købte den i onsdags og er lige akkurat nået så langt så det er rigtig spændende.

Eller om jeg bare skal springe ombord i mine blomster så jeg kan få nogle stykker klar til at blive hængt op......

Det er ikke let - Måske jeg bare skulle fortsætte med støvsugeren og få fjernet noget af alt det "miljø" der er omkring mig :o)

Rigtig god aften til jer alle der ude

PS: hvis ikke I har stiftet bekendtskab med Jussi Adler Olsen og hans Afdeling Q - så er det virkelig nogle bøger der kan anbefales - er man til Stig Larsson, så tror jeg også man falder pladask for Afdeling Q

5 kommentarer:

  1. hmmm.... svært valg .... lidt af det hele - kan du måske også nå ;0)

    SvarSlet
  2. Sikke et problem at stå med - personligt ville jeg straks fravælge en aktivitet, der kræver en støvsuger....så er der læsning, kasser/papir og hækling tilbage....hmmmm, jeg ville nok ikke kunne modstå en spændende bog :D
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Ja, sikke et dilemma. Gad vide, hvad du valgte?

    SvarSlet
  4. Miljøet render ingen steder :-)

    SvarSlet
  5. uhmmmmm - manden var kommet til at gå i snolder-skabet og havde fundet chokolade frem, sidder og nyder det med en kop kaffe og min hæklenål :o)

    Og I har da så ganske ret - der er nok ikke nogle der kommer og tager mit "miljø" fra mig ;o)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...