lørdag den 13. november 2010

Det der med tiden.....

Syntes egentlig ikke rigtig jeg havde nogle planer i dag, kan heller ikke rigtig lige sige, hvad dagen er gået med, men ikke desto mindre så er dagen da snart ved at være gået.
Jeg havde tænkt mig at jeg skulle videre med en flagranke, male lidt møbler og så lige i gang med små julehjerter. Nu sidder jeg her med billeder af Clara og hendes venindes hjerte-kreation, men ikke flere billeder af Jill's projekter for der er ikke noget færdigt :(
Men så alligevel har der jo været lidt. Har jo siddet og hygget mig med to tøs'piger som virkelig har et dejligt kreativt gen. Da tøserne drog af sted for at sove sammen, kom næste legekammerat - så altså 3 meget friske fyrer her hjemme hele eftermiddagen, så lidt er der jo sket ;o)

Her er billederne af de meget smukke hjerter som Clara og Camilla har fået produceret, jeg har selv fået syet 2 hjerter på maskinen i dag, men de falder helt til jorden i forhold til disse hjerter, så dem får i ganske enkelt ikke lov til at se ;o)






Jeg syntes de er blevet meget dekorative, gad vide om man kan bestille?????

Hjerterne er lavet af nogle af alle mine rester, fyldt med pudefyld og så har vi sat broderigarn i som hank og sluttet af med et par perler VUPTI VAPTI :o)

Det er et super Tøs'pige projekt

1 kommentar:

  1. hold da op Clara og Camilla, hvor er de blevet flotte, kan godt forstå mor ikke har lyst til at vise hendes projekt - Godt gået begge to
    KH Bedstemor

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...