tirsdag den 26. oktober 2010

Sex And The City - Hækling og Patchwork

Så har min mor og jeg atter været i gang med vores "Tirsdags-projekt" 
Til den evt. nye læser.... Tirsdagsprojekt går ud på, at min mor og jeg mødes hver tirsdag, vi skiftes til at bestemme, hvad dagen skal indholde, det kan værealt fra shopping, til indretning og krea-projekter, i dag altså:

Hækling, Patchwork og Filmen Sex and the City, behøver jeg at sige der har været total tøsehygge og "miljø" i systuen i dag????

 Vi har haft gang i arvegods, som nu inden længe kommer til sin ret - mon ikke vores MEGET produktive Bedstemor inde længe kan præsentere sit værk, det tror jeg godt I kan regne med ;o)
Vi har haft gang i alle vores stof-rester, nu kan jeg langt om længe se meningen med, at jeg har gemt alle mine stofrester.... de kommer også til deres ret nu, og det er rigtig sjovt og FEDT.

Og så er jeg i fuld sving med at lave svampe. 
Jeg skal bruge nogle stykker til mit planlagte projekt..... hvad det går ud på, må I vente med at se, til jeg er færdig ;o) Min første svamp, den lilla lavede jeg i går, som den bæger lidt præg af, så voldte det mig problemer at læse opskriften, men det kom jeg efter ved nr. 2 - så nu er jeg også kommet med i "svampe-klubben" :o) - AND I LOVE IT!!!!!!


Jeg har afsluttet et andet nybegynder-hækleprojekt..... Se med i morgen, det er blevet rigtig godt, over al forventning :o) igen ren WIN, WIN, men sådan er det jo med det hækling.

Tak fordi du læste med, håber du kigger med igen i morgen :o)

4 kommentarer:

  1. Det lyder altså rigtig hyggeligt, at dig og din mor mødes hver tirsdag til tøsehygge!.. Og fedt at i finder tid til at lave kreative ting sammen!.. har i altid gjort det?
    Dine svampe er blevet super fine:0)
    Venter spændt på at se dit nye hækleprojekt:0)
    Kh. mette

    SvarSlet
  2. Novra, hvor ser det bare hyggeligt og super-produktivt ud. PERFEKT når proces og produkter og ikke mindst hygge kan gå op i en højere enhed!
    Glæder mig til at se hvad du gemmer til i morgen!
    Ha' en skøn aften ovenpå din lækre dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. Hej Mette
    Tak for din hilsen - det er SUPER hyggeligt.
    Både min mor og jeg er gået ned med svær depression så vi går begge hjemme. Vi er blevet enige om at det ikke hjælper os at have ondt af os selv, så vores tirsdage er lidt hjælp til selvhjælp og jeg skal lige love for det virker. Vi supplerer hinanden rigtig godt og så har vi jo alle jer fantastiske bloggere der ude til at komme med inspiration :o) Det jo bare med at komme i gang ;o) Næsten ren win, win - vi kunne selvfølgelig godt have undværet depressionen!!!

    Dine svampe har virkelig hittet, jeg er så vil med at hækle dem, har næsten ikke haft sluppet hæklenålen i dag - så jeg er super meget med på en Cupcake, hvis du skulle få sådanne en opskrift :o)

    Rigtig god aften, og tak for din super inspiration

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  4. Det lyder hyggeligt og super fine svampe.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...