onsdag den 20. oktober 2010

Så er jeg røget med på HÆKLE-BØLGEN :)


Jeps, det har været ren win win - Jeg nyder den ro det giver mig at sidde og hækle og se på alle de glade farverne, og så var der en god anledning til at få investeret i Søstrene Grenes lille prikkede kuffert :o) Ikke dårligt, vel????

Jeg har fået rigtig meget inspiration på de her sider Busters Mors Verden og Dandylion - så har du selv, som jeg, lyst til at komme i gang så er der god inspiration og hjælp at hente her.

Indtil videre er jeg kun startet i de små projekter, det er ikke det hele jeg endnu har planer med, men det kommer - dog har jeg gang i noget, som jeg præcis ved, hvordan skal ende ud.... du skal nok få det at se, når jeg bliver færdig :o)


Jeg glæder mig til at vise jer de færdige projekter :o)

2 kommentarer:

  1. Velkommen i klubben - glæder mig til at følge dine projekter.

    SvarSlet
  2. Hey Jill

    Jeg ved ikke hvad der er sket med din mail, men jeg kan altså ikke finde din adresse.
    Vil du ikke lige sende mig den igen`Bogen ligger og venter :)

    kh sarah

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...