mandag den 25. oktober 2010

PLINT - Outletbutik på Fyn..... ME LIKE!!!

Kender du Plint, en ganske lækker og farvestrålende butik i København?????

De har en gård i Asperup, på Fyn - en kæmpe butik på ca. 600 kvadratmeter.... men, det er ikke det bedste ved butikken, næh nej i denne butik får du varerne til minus 20%. De forhandler varer fra bl.a.: Rice, Bungalow, Green Gate og Kitchen Aid. For en som mig, der æææææælsker KRIMS KRAMS, er det som at komme i himlen, når jeg træder ind i dette orgie af farver og lækre sager. 

De fleste af tingene jeg kom hjem med, fandt jeg på en 2. sorteringshylde.... og ja, stadig minus 20% på de i forvejen nedsatte varer :o) :o) :o) ........ME LIKE

Her er nogle af mine kup
Små lysestager i fattigmandssølv kr. 15,00 - Tallerkener fra Rice kr. 58,00 - Skål fra Rice kr. 38,00 - Æske fra Bungalow med en lille skønhedsfejl kr. 28,00 - Papir kr. 5,00...... glem ikke de minus 20%

Spejl fra Rice kr. 18,00, er godt nok gået i stykker på den ene side, men det kan vi leve med, lysestager kr. 49,00 den kunne jeg ikke leve uden :) - Rammer kr. 49,00 pr. styk... og altså -20% 

Denne æbleskræller er selvfølgelig også derfra, der er gået sport i at lave sine egne æbler - Den er simpelthen genial og burde være standart-udstyr i enhver børnefamilie.

Kommer du til Fyn og har tiden, så er adressen her:
Byvejen 5
5466 Asperup

De har åbent lørdag og søndag fra 10.00 - 17.00

Som den opmærksomme læser måske allerede har gættet, så vil jeg på det kraftigste anbefale et besøg




3 kommentarer:

  1. Det må jeg nok sige, sikke mange lækre ting du har fundet dig!...Hvor er æbleskrælleren sjov, sådan EN må vi da også have hjemme hos:0)
    Ha en God mandag aften!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. wauw for nogle lækre sager du er kommet hjem med :) ..... den butik kunnne jeg da vist godt finde vej til :) tak for tippet :)
    kh

    sjovt min bedre halvdel har boet i byen - på samme vej .....

    SvarSlet
  3. Det lyder da også som en butik jeg må ud og besøge... 20 % pynter jo på alt og sikke nogle skønne ting du har fundet...
    Kig evt. forbi min blog - er helt ny i det store blogland;0)
    Vh Eline

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...