fredag den 29. oktober 2010

Kreativ messe med masser af Geilsk indkøb

Jeg har haft en helt fantastisk dag ude på den Kreativ Messe, mange mennesker, men også rigtig mange helt fantastiske stande.

Især Geilsk er jeg kæmpe fan af, jeg ææææælsker simpelthen hendes design og i dag gav jeg mig selv lidt gode ting derfra.... det må man godt en gang imellem :o)

Det blev selvfølgelig til denne her:

Jeg tror det er en MUST HAVE, hvis man er bare lidt til Geilsk

Til Clara blev det denne her:
Jeg har siden jeg mødte Geilsk for første gang været fuldstændig forelsket i Tankestreg, men siden da er Clara jo desværre blevet det ældre, så det blev til denne i stedet.

Og så måtte jeg også eje denne - og opskriften er ganske gratis :o)

Jeg har sendt garnet med hjem til min kæreste lille strikkemaskine.... altså min mor :o)
- Bare rolig, der skal nok komme billeder så snart jeg får det tilbage i strikket stand.

Og så er man jo sprængfyldt med alverdens inspiration, som meget snart skal prøves af..... havde man dog bare lidt flere timer i døgnet :o)

Ha' en rigtig god weekend alle sammen der ude

1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare fint ud - glæder mig til at se resultatet når 'strikkemaskinen' er færdig!

    Er lige kommet til at 'tagge' dig en en lille festlig blogleg! Håber at det er ok!

    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...