onsdag den 27. oktober 2010

Hækle sager til husets Build A Bear

Øv, det jeg havde troet skulle blive en rigtig "mor er alene hjemme og skal derfor være kreativ heeeele dagen hygge dag", endte med et langt skriv i forbindelse med en sag jeg køre mod en tidligere arbejdsgiver.... ikke så hyggelig en dag som først antaget.

Men, men, men jeg hygger mig med nu, at kunne sidde her og lægge billeder ind af gårsdagens projekt... eller mit første hækle-projekt, som blev afsluttet i går :o)
 
Denne pude skal jeg helt sikkert have lavet i større udgave, den er blevet rigtig god. Cirklen var egentlig bare for at øve mig på at hækle fastmasker, men pludselig kom jeg på denne ide og så var det jo bare med at blive færdig :o)
Og så i gang med den næste til MIG


Det er til husets Build A Bear, Tippa, som bor sammen med Clara - her i huset er Tippa jo ikke bare en hvilken som helst bamse, næhhhhh nej, det er en bamse der bliver fejret med fødselsdag, en bamse der har sin egen kuffert til når vi er væk hjemme fra, en bamse med egen dåbsattest og jeg kunne blive ved. Build a Bear er noget af en jungle, især for os forældre som ikke er i besiddelse af helt den samme hjernekapacitet og derfor til tider har svært ved at følge udviklingen inden for bamser :o) men her i huset gør vi vores bedste for at kunne følge med.

Billede fra Tippas 1 års fødselsdag - så har vi vidst også slået fast at det ikke er en hvilken som helst bamse :o)

I morgen håber jeg på at kunne komme videre med dem her:

Rigtig god aften 

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det bare nogle lækre ting, og særligt puden er jeg HELT vild med! Den er da bare SÅ skøn! Kan godt forstå at den skal forstørres og ikke kun begrænse sig til at glæde Tippa! :-)
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    P.s. FEDE farver!!

    SvarSlet
  2. Tippa er godt nok en heldig bamse- jeg kan godt forstå, at den gerne vil bo hjemme hos jer:0)
    Det er nogle skønne ting du har fået hæklet dig, og jeg kan sagtens fornemme, at der er mange flere ting på vej:0)
    Rigtig god dag til dig,
    fra Mette

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...