søndag den 24. oktober 2010

Efterårsferie med fuld fart

Små "glimt" fra en super dejlig Efterårsferie med fuld drøn på

Kusine Thea på besøg - der var gang i Krea-hjørnet, Tøs'pigerne fik produceret en  hårbøjle til dem selv, og selvfølgelig også en til deres lille kusine Esther.



Så ankommer forældre, og flere kusiner og fætre.....  I alt 8 børn og 6 voksne, det kan man da vidst godt kald liv og glade dage.



Vores lille kusine Esther, i fuld sving med at pynte Prinse- og Prinsesse-kager. Kagerne blev rigtig fine og der var ikke den mindste smule pynt tilbage, det havde Esther lige så fint sat på.



Fætter og kusine hygge, der mangler dog 1 kusine og 2 fætre på dette billede.



Her er hele banden samlet til spisning i Legoland, det var en smal sag at holde styr på dem alle ;o)
Og så en ordentlig tur i sørøver-tønderne


- Nu glæder vi..... eller måske nok mest jeg :o) mig til, at det bliver mandag og hverdag igen ;o)



I morgen skal jeg viser jer en super fed butik, og ikke mindst de gode fund jeg fik raget til mig, i denne!!!!




2 kommentarer:

  1. IHH.... hvor ser det hyggeligt ud.
    kan godt forstå de små har nydt efterårsferien.
    knus fra bedstemor i Vejlby

    SvarSlet
  2. Nøøøj hvor ser det bare hyggeligt ud!... kreative piger, lækre kager og en masse gode oplevelser!.. det kan man vist kalde, en super god ferie!..:0)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...