lørdag den 2. oktober 2010

Blackout på vores blok

Kender I den der fornemmelse af at man pludselig får revet benene væk under sig???? Sådan havde jeg det den dag jeg gik til min læge med en løbeskade... under snakken, begyndte jeg at spørge lidt ind til min manglende energi samt andre ting.... da jeg tog derfra havde jeg fået diagnosen:              SVÆR DEPRESSION :-(

Det jeg i lang tid troede havde været lidt dårligt humør, for mange ting at se til m.m. gav pludselig mening og siden den dag i maj, har lysten til rigtig mange ting været fuldstændig væk. Det var de nok også før, men pludselig havde jeg en grund til ikke at have lyst til nogle af de ting jeg før ÆÆÆÆlskede.

Sådan har det været indtil for ganske kort tid siden, hvor jeg pludselig begyndte at mærke medicinens virkning og igen kunne se livet fra den lyse side.

Så nej, jeg er bestemt ikke væk!!!!!! men computer, symaskine og mange andre kreative ting har været mine værste fjender, derfor er det også ekstra dejligt pludselig at mærke lysten at sidde ved computeren og bidrage med lidt til fantastiske blog-land - og tro mig det her føles så godt.

Tænk sig at gå en tur på stranden og få lyst til at skrive dette i sandet, så må man være på rette vej.

Jeg glæder mig til igen at kunne tage tråden op og komme med nye indlæg og ikke mindst....
SNART AT SKULLE UDTRÆKKE VINDEREN TIL MIN FØRSTE GIVE AWAY

Dejligt at se at min manglende tilstedeværelse ikke har skræmt jer til at opgive at deltage i min Give Away 
:o) :o) :o) :o) :o)

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbage, og superfedt at du er på vej op igen, og ikke mindst at du er så åbenhjertig omkring det.
    Jeg har for kun en uges tid siden tilmeldt mig din din blog og give-away, og synes bestemt at du har fortjent de 50 læsere, så mon ikke snart de kommer - da særligt nu hvor du forhåbentlig begynder at fylde din fine blog med mere interessant fra dine hænder.
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...