fredag den 21. maj 2010

Vores første Give Away

Fordi det er sommer og til et dejligt sommer-morgen-bord hører en smuk stofkurv til morgenbrød eller hvad du finder på :o)

(du er velkommen til at bruge mit billede)
Denne udlodder jeg ved 50 faste læsere, så skynd dig at tilmeld dig nu :o)


Reglerne for at deltage i lodtrækningen er som de plejer:

1 lod for en kommentar
2 lodder + fast læser (allerede faste læsere får selvfølgelig også lod nummer 2)
3 lodder for ovenstående + link på jeres egen blog

32 kommentarer:

  1. Skøn stofkurv i dejlige farver som ville gå godt til mine øvrige køkkenting. Smidder 3 lodder i puljen:)

    SvarSlet
  2. Dejlig kurv... den gad jeg godt eje ;-)
    Et lod fra mig
    Ha en god pinse
    Hilsen Helle
    hellefilbert@webspeed.dk

    SvarSlet
  3. En brødkurv! Det er lige hvad jeg står og mangler! Tag mig tag mig tag mig!!! :D

    3 lodder her fra!

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en flot give away. Den vil jeg da rigtig gerne vinde. Glæder mig til at følge med fremover. 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  5. hvor er den fin, deltager gerne med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  6. uhh den er fin, så jeg tror da straks jeg melder mig på med 2 lodder

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  8. Super fin stofkurv :o) jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    Mvh

    Sasha

    SvarSlet
  9. Den ser rigtig sød ud, din kurv. Den ville jeg komme søde appelsiner i og stille på bordet til fri afbenyttelse og beskuelse. Vh Anette

    SvarSlet
  10. Hejsan,vill gärna vara med och tävla om denna söta korg hos dej. Jag är redan följare av din blogg så 2 lotter, tack. Hoppas på tur.....
    Har ingen egen blogg så kan tyvärr inte länka.

    Sommarhälsningar från Pia i Västervik
    bakformen@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  12. Hvor er den fin.. Skønne farver..
    Er med på 3 lodder..

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  13. Hvor er den fin :)
    Jeg har meldt mig som fast læser og deltager med 2 lodder!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  14. Fantastisk flot kurv og også en spændende blog. Jeg er med på 2 lodder
    Britt

    SvarSlet
  15. Sikke en fin kurve..
    Den vil da pynte i ethvert hjem...
    3 lodder fra mig..

    SvarSlet
  16. Hvor er den bare fin!
    Jeg deltager gerne med 3 lodder...
    Har også en give away igang... ;)

    SvarSlet
  17. Den er da bare super skøn. Jeg deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  18. Deltager med 3 lodder, er er bare helt vildt flot..

    SvarSlet
  19. Hold da op, sikke en fin lille gave :)

    SvarSlet
  20. Hvor er den fin skynder mig at deltage med 3 lodder. Den vil stå rigtig fint, hvis jeg vinder den, på mit nye bord. :-9

    SvarSlet
  21. Skøn præmie :o) Den ville jeg da godt nok gerne vinde! 2 lodder til mig, tak :o)

    SvarSlet
  22. Nej hvor er den bare sød :) her skynder jeg mig lige at deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  23. skøn skøn kurv. Jeg melder mig med 3 lodder :-)
    Pia

    SvarSlet
  24. Jeg er frisk med 3 lodder - den er da bare fin! :-D
    Ha' en lækker dag!
    Jane

    SvarSlet
  25. Sikken en fin blog du har.
    Og den kurv er bare så sød, så den vil jeg gerne vinde.
    Tager tre lodder...
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  26. Hvor er det en fin kurv, den vil helt sikkert passe perfekt ind i mit hjem. Skønne farver :-)
    Jeg tager 3 lodder.
    Fortsat god uge til dig.
    Knus Line

    SvarSlet
  27. 3 lodder til mig.

    Den er bare super fin, din Give Away.

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne smide 2 lodder i puljen:-)

    SvarSlet
  29. Den er så fin - melder mig med 3 lodder.

    SvarSlet
  30. har lige meldt mig som fast læser.... så er det snart ;0) - 2 lodder til mig... tak

    SvarSlet
  31. Skynder mig at melde mig til som nr 50 ;) OG smider 2 lodder i puljen!

    SvarSlet
  32. Flott premie! Blir gjerne med på denne:)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...