lørdag den 8. maj 2010

Vejrguderne er ikke med os i dag


Øv, hvor Vejrguderne svigter os i dag.

Har lige været inde for gud ved hvilken gang for at tjekke DMI, vi har nemlig en dreng, der i meget lang tid har glædet sig som en vild til han skulle på Mikro Fodboldskole, som selvfølgelig er denne weekend, hvor vejret mest af alt minder om en lidt trist og kold efterårsdag.
Som om det ikke var nok så har vi også her til morgen sendt vores datter af sted på et stort spejderløb....

Jeg plejer ikke at være den store brokker, når det gælder vejret, man kan jo alligevel ikke rigtig gøre noget ved det, men denne weekend vil jeg nu alligevel have lov til at udbryde et stort ØV!!!!

Som plaster på såret, stod de 2 små (det er Clara og Victor, der i pagt med deres far har valgt dette navn til mig og Oscar) op og gik fluks i gang med at bage familiens favoritter Brusebadsboller - opskriften er fra Husets Bibel: Krudtugler & Kanelsnegle af Sif Orrellana - Har du ikke den på hylden endnu, så er det virkelig et Must Have :o)

Bagermester Harepus (som ses på billedet) er sikker på at mors gamle Kenwood ikke kan klare skærerne med mindre han sidder og holde og aer, han er fast inventar så snart han høre Kenwood blive slæbt frem.






Jeg regner meget med at jeg inden længe kan blive liggende under dynen og selvfølgelig vågne op til duften af nybagte boller, han aspirere kraftigt til at blive en super bager.....
Og som vi ofte bekræfter hinanden i, så er børnearbejde her på matriklen helt OK, de bliver så dejlige trætte af det :o)







Vupti vapti så er der nybagte boller på fad - mon ikke det kan rode lidt bod på vores kære, der hele dagen skal være ude i regn og blæst, jeg tror det :o)

Oscar har inviteret en legekammerat på besøg, jeg tror bare vi vil blive inde i dag og hygge os.

Ha' en rigtig dejlig lørdag og som Karen nok ville have skrevet

"Lav en god dag"

Så trodser vi sammen vejret :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...