tirsdag den 4. maj 2010

Tilbage til normal tilstand

Jeg startede på et 6 uges kursusforløb i marts måned som Webredaktør på IBC i Kolding. Det er første gang siden jeg blev gravid med Oscar, vores den mindste, at jeg har været så meget væk hjemme fra. Med 3 børn, er 30 timers arbejdsuge + det løse på hjemmefronten mere end nok for mig. Så en "arbejdsdag" fra 8-16.30 (dog inkl. kørsel) har være så tæt på at tage livet af mig.

Sidste mandag sluttede kurset og naiv som jeg er, troede jeg at jeg kunne få styr på hus, have, vasketøj, blog m.m. i løbet af en uge..... men nej.
Jeg må sande at der, i skrivende stund, stadig trænger til en meget kærlig hånd her omkring mig. Jeg overvejer om det nemmeste ville være at køre en stor bulldozer ind og lade den gøre arbejdet, men på den anden side, skidtet løber ingen steder.

Og ærligt talt, en tur i Legoland er da noget sjovere end at rende rundt og være praktisk :o)
Vi var en lille flok på 5 der vold-hyggede, mest fordi vi kun skulle dele forlystelserne med ganske få :o) Det kan kun anbefales.

Jeg satser på, at jeg nu er tilbage i stor stil, så nu skal jeg have delt ud af opskrifter DIY og alverdens andre ting - motivationen til at være kreativ mangler bestemt ikke.... for som sagt så er det blevet til en masse "snusen" rundt selv om jeg ikke selv har været så aktiv :O)
Uhhhh jeg glæder mig - jeg har det lidt a la "back to life"

Ikke mere skriveri, tilbage til det praktiske, og så alt det sjove....

Fortsættelse følger :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...