torsdag den 20. maj 2010

Så kom sommeren :o)

Det er ikke meget kreativt jeg får produceret for tiden (men jeg nyder stadig alle I andres fantastiske ting (o: ) tiden bliver brugt på at nyde vores have.
Jeg er vild med alle de smukke farver der titter frem i øjeblikket og som skrevet tidligere så har vi udsigt til de smukkeste gule marker for tiden, og det kan min symaskine ikke hamle op med.


I dag har vi for første gang spist aftensmad på vores nye terrasse. Terrassen har stort set været på to do listen siden vi flyttede ind for 5½ år siden, derfor er det også helt fantastisk at vi nu kan sidde og nyde den... og det gør vi i stride strømme, her er den:


I dag var der selvfølgelig dækket op med vores nye lilla dug, som komme til at matche så fint når alle mine lavendler rundt langs kanten begynder at blomstre.... og min nye kande blev også indviet :o)
Det har været den bedste dag længe. Hos os har vi en måleenhed der hedder "jo mere beskidte børnene er jo sjovere har det været" ifølge denne måleenhed har ungerne også haft en helt fantastisk dag. Der blev skrubbet en del med børsten i badet :o)

Håber I andre der ude har haft en lige så god sommerdag som os.

4 kommentarer:

  1. Jamen!! - kan det bliver mere "dansk hygge"
    forstår godt det ikke bliver til meget inden døre.

    knus fra mor

    SvarSlet
  2. Den er blevet fed den dersens terrasse. Glæder mig til at prøve den. :)

    Den prikkede dug! Er den fra Stof2000, eller? Mangler en prikket dug til ude på havebordet og den der er bare fin.

    Kys til dig og dine.

    Pernille

    SvarSlet
  3. Hej Pernille
    Dejligt at se dig her :o)
    Voksdugen er fra Stof og stil 19,95 pr. meter og så kan man få dem i alle farver, det er da et kup ;o)
    Vi må snart finde en weekend, hvor I kan komme til det mørke Jylland.

    Også et kæmpe kys her fra til alle jer.
    Kram Jill

    SvarSlet
  4. Skønne sommerbilleder! Man bliver glad så glad påtrods af regnfuld søndag :)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...