søndag den 9. maj 2010

Mors dag


Hvor er der stor forskel på familietraditioner, det må jeg sande gang på gang.

I min familie har vi altid holdt fast i de gode traditioner, det kan jeg rigtig godt lide - prøver på bedst mulig måde at få ført meget af det videre til vores egne børn.
Derfor bliver jeg også en lille smule træt af det når vores børns far år efter år glemmer at der er noget der hedder mors dag... ingen undtagelse dette år.

Han formår dog altid at få rodet bod på den på hans helt egen charmerende måde... heller ingen undtagelse i år :o)
Så på trods af hans deltagelse i Victors micro-fodboldskole, formåede han at suse af sted til en blomsterhandler, ringe hjem og lave aftale med Clara om at hun skulle stå klar og tage mod blomsten og levere den til undertegnede.
Kort tid efter jeg havde modtaget blomsten med et sødt kort fra alle mine "4" børn, blev jeg ringet op af Victor nede fra Fodboldskolen, han ville bare sige at "Aftensmaden, den står ungerne og far for, du skal ikke lave mad i dag mor" Det er da bare fantastisk - nej, hvor jeg glæder mig til at lækker middag for 5 ;o)

Håber dine egne også tænkte på dig i dag.

1 kommentar:

  1. nåååhhh, det var godt at manden (igen) nåede at redde dagen. Håber at I får en god middag...
    Stine:)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...