mandag den 10. maj 2010

Mit Masterpiece


Pigen kan jeg desværre ikke prale med er min..... men kjolen har jeg kreeret :o).... og den er intet mindre end mit MASTERPIECE

Jeg er ellers typen der havde svoret at jeg aldrig ville nå til det med lynlåse, foer m.m. derfor satte jeg min lid til børnetøjet.
Blev derfor også meget stolt, da jeg blev ringet op af en mere elle mindre desperat moder der stod sammen med datteren og havde fundet Kjolen!!! der var bare det lille men, at den var i laksefarvet hør, det mente de ikke duede, så derfor ville de gerne om jeg kunne sy den op i hvid.

Jeg må krybe til korset og sige at den til tider har givet lidt mavekneb, da min erfaring ene og alene er selvlært altså absolut ingen uddannelse (det er begrænset hvad 9 år i Danske Bank har kunne give mig i den retning)

Idag har jeg fået den sødeste mail (inkl. billede af den smukke konfirmand) så det har absolut været maveknebene værd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...