tirsdag den 18. maj 2010

Makeover på vores blog

Så har jeg langt om længe fået taget mig sammen til at få kreeret en side der passer til os eller rettere sagt MIG. Lysten har længe været der, men da jeg ved det er lidt af en tidsrøver, har jeg holdt mig fra det....
I dag skulle det være, så jeg har været inde på denne helt fantastiske hjemmeside, der har gratis materiale til din personlige blog, den er et besøg værd, hvis du ligesom jeg godt kan lide det unikke :o)

Siden finder du her: http://www.shabbyblogs.com

Siden giver dig hjælp til at installere de mange forskellige ting der er at finde, ikke uvæsentligtfor en nyopstartet blogger som mig ;o)

Så absolut et besøg værd

3 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog du (eller i?)har her :) Kom lige tilfældigt forbi. Glæder mig til at følge dig :)
    Du er også velkommen til at kigge forbi hos mig på www.chokoballademusen.blogspot.com er også selv forholdsvis ny, så dejligt du lige giver tips videre med blogdesign ;)

    SvarSlet
  2. .... ja jeg kan godt se at din blog har fået en optimering, uden helt at kunne sætte fingeren på hvad der er ændret. Er det prikkerne i siderne??
    Jeg skal i hvert fald ind på den hjemmeside du nævner i dit indlæg og se om der er noget jeg kan bruge der. Tak for tippet!!
    ... og tak for din søde kommentar på mit indlæg om armbåndene af broderier....:)

    Stine:)

    SvarSlet
  3. jeg kender det godt. Har også netop fået givet min blog en forårsrengøring :)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...