mandag den 17. maj 2010

Lækre sager

Der er bare ikke noget som en ose-tur, især ikke i Tigeren, det er der jeg har købt disse fantastiske fugle, shoppe-turens så absolutte bedste køb. Nu sidder mine farverige fugle på de gamle krogede æblegrene sammen med min blomster-lyskæde.

Kanden her skal bruges på vores nye terrasse sammen med vores nye dug i lilla med hvide prikker - Terrassen er rund og omringet af lavendel, mon ikke det kommer til at matche, om ikke andet så glæder vi os til snart at kunne tage både terrasse og kande i brug :o)

Med en Tøs'pige på snart 8 år i huset, må sådan en bøjle så absolut være et MUST HAVE, den er selvfølgelig også fra Tigeren lige som de andre ting.

Og så disse pragtfulde skåle, sådanne ting kan man da aldrig få nok af, kan man???


Som prikken over I'et, leverede min kære moder disse pragtfulde karklude. De kan da om noget lyse op på en ellers lidt træls køkkentjans, men med så smuk en indpakning kan jeg næsten ikke nænne at tage dem i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...