onsdag den 12. maj 2010

Jeg har ladet mig inspirere

Det er helt utroligt som dette blog-land har inspireret mig. Jeg suger til mig af gode ideer og kan slet ikke få nok af at kigge rundt på alle jer kreative tøsers blog, har tilmed fået min kære mor med på blog-dillen :o)
På min to-do liste har i længere tid stået "sommerhus-sengetøj til Oscar" - top tunet og fuld af gode ideer/inspiration fra det kære blog-land, gik jeg i gang med både stof-tryk og applikation og nøj hvor har jeg hygget mig med mit lille projekt.
Sengetøjet er i dette øjeblik på vej i sommerhus, hvor det skal indvies, mon ikke lille-fyren kommer til at sover helt fantastisk med sin nye boddy???

En hårbøjle i lilla Liberty (look a like) er det også blevet til, også et projekt der længe har ligget og ventet på at blive prøvet af.

Tilbage er der kun at sige:

"længe leve fantastiske blog-land og alle I fantastiske krea-tøser"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...