tirsdag den 4. maj 2010

Jeg anbefaler

Jeg har lige været en tur på biblioteket og er stødt ind i denne fantastiske bog

Genbrug på den fede måde
af Karen Marie Dehn

Det sker at fantasien og kreativiteten bliver sat på stand by og så er det rart med lidt god inspiration og det må jeg sige denne bog kan give, der er indtil fler ting jeg simpelthen MÅ i gang med.

Desværre så er jeg endnu ikke så stor en "blog-haj" så jeg kan sætte store fine billeder ind fra bogen (læs.... jeg tager gerne imod gode fif :o) ) men er du til genbrug så er bogen et kig værd.

Kan du slet ikke få nok af Karen Marie Dehn, så kan du følge hendes blog

3 kommentarer:

  1. Hej Jill. Tak for din hilsen på min blog, hvor sjovt at du kunne kende mig/mine sy-ting. Nu har jeg også meldt mig som fast læser her hos dig. sikke nogle dejlige unger du er velsignet med.
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig dejlig bog, Jill - den må jeg have fat i!
    Hvis du vil lægge billeder ind her på din blog, kan du tage et foto, men vær forsigtig med ophavsretten og skriv, hvor billedet er fra. Sikke en smuk blog du har, jeg glæder mig til at følge lidt med :-)

    SvarSlet
  3. Å ja Karen Marie er et meget dygtigt menneske, jeg elsker alt det meget hun finder på-

    Tillykke i øvrigt med den fine blog, du ved det måske ikke men det er realt kun blogspot brugere der kan kommenterer. Hvis du klikker på mit navn kommer du til min henvisningsblog og nederst i det indlæg jeg har skrevet der kan du se hvordan du ændre indstillingerne (Det er nemt).

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...