torsdag den 27. maj 2010

Dagens Gruk...



HVAD ER FRIHED?
 
Hvad er frihed frihed til?
Til at gøre hvad man vil,
blot man nøje passer på
kun at ville hvad man må.
                                                              Piet Hein

Dette må være ordene efter disse meget sørgmodige hændelser der i de seneste dage har været her i Kære Blog-land, med identiteter der er blevet stjålet.
Jeg har ikke ord for, hvor krænkende det må være for de stakkels personer det er gået ud over.

Jeg håber vi sammen kan værne om dette "land"  som jeg så meget nyder at være en del af.

Er du i tvivl om, hvad min pointe er med dette indlæg, så giv dig selv 5 min. på at læse dette indlæg 
(Forfatteren har givet accept til at bringe linket her!!!)
Det fik det til at løbe koldt ned af ryggen på mig. 

2 kommentarer:

  1. Det er så passende et gruk!

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Hold da op. Tog mig lige tiden til at læse det indlæg, som du linkede til. Er helt rystet! Det var da helt ekstremt forfærdeligt. Har godt nok ondt af hende, men hvor er det sejt at der bliver kæmpet. Der kan man bare se, man skal vidst alligevel tage sig nogle forholdsregler herinde :(

    Sol
    www.echoesbysol.blogspot.com

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...