tirsdag den 20. april 2010

Lidt fra Tøspigen og Knægten


Se meget mere på min Trendsales-profil

5 kommentarer:

  1. Tak for din søde hilsen på min blog. Det er den slags hilsener der gør det hele værd!
    Jeg er meget "bevægelig" i f.h.t. udfordringer så det tilbud jeg fik, kunne jeg ikke lade ligge. Men det har været 4 skønne år hos Stof og Stil, og jeg fortsætter da nok som kunde :)
    Dejligt du lagde besked, så fandt jeg jo lige dig også.

    Mange hilsenr Karen

    SvarSlet
  2. Sikke skønne sager, du har lavet til dine børn. Velkommen i blogland. Jeg er sikker på, at du kommer til at elske at være her :)
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er det nogle skønne ting, du laver.
    velkommen til ;)
    Kh
    kristine

    SvarSlet
  4. Hej Jill,
    Jeg er selv sådan en der skriver lange hilsener, når jeg har noget på hjerte. Så kom du bare an! Der er ikke en bestemt måde eller nogle regler for, hvordan man gør, når man blogger eller kommenterer - andet end god tone, selvfølgelig :)
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  5. Så fine ting. Jeg er især helt vild med den fine bluse med fuglen.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...